Saturday, October 18, 2008

Perkhemahan - Hari ke-2

Sementara murid-murid masuk hutan, cikgu sempat bakar lemang.


Haaa..tu dia...baru keluar dari hutan..ikut cikgu semua!


Baik-baik sikit, jangan pijak tahi kerbau tu!


Ada yang tercedera, terpaksa diusung balik ke sekolah.


Perbincangan....tahun depan kita mesti tukar laluan agar lebih mencabar lagi.

3 comments:

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Penatnya saya hari ni.. Tapi seronok bila misi berjaya dilaksanakan. Cuma tak tahu lagi sejauh mana berkesannya pada anak-anak besar tu..Sayangnya tak dapat tengok gambar tu.. Lambat upload kat sini..Huhu

manlaksam said...

catz,
Tahniah,gua salute sama lu and your gang.Pak Man yang dah berumur ni tak mampu nak buat itu semua. Tolong jaga api lemang boleh lah.

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Cikgu dah lebih dulu buat benda yang mencabar. Lebih dari ini pun. Semuanya menunggu Ketua Blogger ni untuk shoot gambar Malam Kebudayaan malam ni. Tunggu punya tunggu.. tak muncul pula Cikgu Man ni..Tapi takpe nanti bleh ambil dari Kak Isma..