Sunday, July 24, 2011

Kerepek Warisan Bandar Baru Nilai.

Kalau ke Nilai, jangan lupa singgah di kedai ini. Ada macam-macam jenis kerepek dengan harga yang berpatutan.
Bantulah usahawan bumiputera.
Semoga perniagaan nya berkembang maju.
Insya Allah...........

7 comments:

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum,

Kat mana kedai ni yer. Saya ada jugak sekali dua ke Bandar Baru Nilai tapi tak perasan ada kedai kerepek,

Raya2 ni mesti laku.

hani@debumelukut said...

plan sikit...bab kerepek ni memang tak leh tak ada depan TV..nak mengunyah saja kerja nya..

Cikli said...

bagus tu. bantu usahawan kita

Pak Man laksam said...

Terima kasih semua..........(kunang2,Debumelukut, cikli).
Kedai nya dekat blok asrama budak2 UIA. Setentang dengan Majlis Perbandaran Nilai .

Bahrain said...

aku dah beli kerepek kedai nie kat Nilai,
memang sedapp..3 packet RM 10
not bad..

Wan Amalina said...

Boleh tinggalkan no fon, nk contact

Tepi Sungai Batu said...

wan Amalina, nombor fon siapa? nombor kedai tu saya tak ada.