Saturday, July 16, 2011

Bila tenguk rumput di Stadiun Bukit Jalil, teringat lembu di padang.

I was watching the afternoon football match between Malaysia versus Liverpool.
Walaupun budak-budak kita main tak berapa hebat, tapi pengulas orang putih tu puji stadium kita hebat.
....semasa kecil, dengar siaran langsung bolasepak melalui radio.....tak ada tv............
...
Tonight, I remembered my life as a child. Among the activities that I often do is take care of cattle grazing on the edge of paddy fields.
oohh! what a wonderful memory was.

7 comments:

Pak Zawi said...

Pak mae,
Sapa menang?

Ibu Sayang said...

As Salam,

w/pun demo gomo kita 6-3 kira ok jugaklah kan....

faraulah said...

Pak Man, cakap pasal rumput, balik kampung bulan lepas, "gege" dengan Mok, xbagi mesin rumput sekitar rumah, nak simpan untuk kambing2 nya...huhuhu

PINATBATE said...

jadilah..sekurang-kurangnya adalah jugak yg hebat..

Cikli said...

mat saleh memang bermulut manis. cari sebab juga nak puji.
abih dok nanti, dia puji jersey kita lawa.

Pak Man laksam said...

Pak Zawi,
Kita kalah 6 - 3........
.
.
Ibu,
Kira okay lah tu.......
.
.
faraulah,
Hehehe....ikut saja lah.....
.
.
Pinat,
Banyak yang hebatnya Malaysia ni.
.
.
Cikli,
Orang puji...kita terima saja lah.

hani@debumelukut said...

takut pijak rumput. takut pacat.