Saturday, April 4, 2009

Alhamdulillah....dah selesai.

Tuan Guru Besar sedang menyampaikan ucapan."Sukan sangat penting untuk kesihatan".
Cenderahati untuk Tok Penghulu(wakil YB ADUN Batu Talam).

Menerima Lintas Hormat dari barisan ahli sukan SKSU.

Menonton dengan penuh sopan........

Lari sambil kepit bola di tangan ada sudu dan bola golf.

Waktu rehat....ada disediakan makanan dan minuman.

Acara lari dalam kotak......seronok nampaknya semua murid.

13 comments:

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Akhirnya selesai juga kan.. Tapi gambar yang lain mana? hehehe..

manlaksam said...

Catz,
Alhamdulillah......
Gambar yang lain ada....minggu depan mungkin!

lina said...

berwarna-warni hari sukan. :)
Alhamdulillah, dah selesai ye. Rumah mana menang?

Neeza Shahril said...

bestnya lari dalam kotak tu.. macam tak berapa mencabar jek..
kalau lari dalam guni susah sikit kan..

Zaki said...

Tahun ni tak ada yang terlondeh seluar ke?, macam dulu tu....

tchersally said...

Sally tumpang lalu..nampak ceria bewarna warni..seronok budak2 tu kannn..

Akmal said...

sukonyo hari sukae skoloh :)

kasih nash said...

Alhamdulillah dah selesai semua yer Pak Man.. nampak meriah sangat.. tahniah kpd warga sekolah

MULAN said...

semua seronok kan masa hari sukan sekolah.. mak bapak pun sama jugak seronok tengok anak2..

manlaksam said...

Lina,
Rumah Merah menang!


Neeza,
A'ah....lari dalam guni lagi susah.

manlaksam said...

Zaki,
Kali ini semua seluar diikat kemas.


tchersally,
Yaaa....mereka semua seronok....semua orang dapat hadiah.

manlaksam said...

Akmal,
Mereka semua suko hati....

Kasih Nash,
Terima kasih.....

Mulan,
Seronok.....
Terima kasih.

Rusdi Abu Bakar said...

Ambo dulu rumah KUNING!