Sunday, June 14, 2009

Hari-hari terakhir cuti sekolah.

Semalam 13 Jun, hari jadi Maisarah. Salah seorang cucu opah. Ramai anak-cucu opah yang sedang bercuti di kampung menyambut hari jadi Maisarah. Selamat Hari Jadi yang ke 11.
Maisarah dan adiknya Umairah.

Pemuda harapan bangsa, Al-fateh sedang membersihkan kawasan rumah opah.


Hari ini, Ahad 14 Jun Al-fateh ada ujian 'grading' Karate di UIA Gombak. Ingat pesanan Pak Man, InsyaAllah akan lulus nanti.

Nadirah dan Amirah naik basikal keliling kampung. Nanti bila ada cuti boleh balik kampung dan main basikal lagi.

16 comments:

AZANI said...

selamat hari lahir maisarah,selamat kembali ke sekolah kepada yang bersekolah.

tchersally said...

Salam PakMan..

lama Sally tak menyinggah di sini..harap2 PakMan sekeluarga sihat sejahtera..

Happy Birthday Maisarah..moga panjang umur ..murah rezeki..sihat selalu..

Selamat kembali bertugas PM!!

eiyda said...

Salam Pak Man..
Dah abis cuti sekolah dah ye..cepatnya masa berlalu..kepada Maisarah selamat hari lahir..& kepada Al Fateh semoga berjaya dlm ujian karate nanti..kena ingat pesanan pak man tu..;)

nj said...

Salam

Pertama kali saya singgah...rajin Pak Man menulis ye...

Neeza Shahril said...

seronoknya ramai cucu yang bleh tolong opah..
cucu pompuan main beskal.. cucu lelaki kemas halaman..
sangat bijak ;)

catz_mafia said...

Cikgu,
Waaaa... esok skolah ke???

faraulah said...

Salam,

Selamat Kembali ke sekolah tuk Pak Man Anak Beranak..

seronok jadi cikgu...
apply KPLI xpernah dapat..huhuhu

silversarina said...

Kejap je dah buka sekolah semula... selamat kembali ke sekolah Pak Man.

m e E n said...

Selamat Hari Lahir Maisarah.
Selamat kembali ke sekolah
Pak Man..!!

Abiey69 said...

pak man..
seronok tengok gelagat anak2 bila bercuti di rumah atuknya.
selamat Hari Jadi Maisarah... moga beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat

manlaksam said...

AZANI,
Terima kasih banyak-banyak.

Tchersally,
Terima kasih, selamat bertugas juga untuk tcher.

Eiyda,
Terima kasih banyak-banyak. Semoga berbahagia dengan keluarga.

manlaksam said...

nj,
Tq.....singgahlah selalu.

Neeza,
Budak-budak...macam tu lah.

Catz,
Jangan lupa pulak, cuti dah habis.

manlaksam said...

faraulah,
Tq......kerja di UM tu dah ok dah.

Silversarina,
Terima kasih.Seronok ke bercuti?.

Meen,
Terima kasih bagi pihak Maisarah.
Terima kasih juga dari Pak Man.

Abiey,
Terima kasih banyak-banyak.....

mother of two said...

pakman pun pandai karate jugak...:O)

MULAN said...

hepi besday maisarah.. seronok kan cuti kat kampung.. tapi laa ni ramai takde kampung sebab tok nenek dok kat bandar..

manlaksam said...

Shiela,
Hehehehe......pandai cakap.

Mulan,
Kalau tok nenek dah dok bandar, tak leh nak balik kampung laa.