Wednesday, June 3, 2009

Edisi siasat - Spy Leman.

Pak man tanya dengan budak Bangla yang kerja dengan lori getah, "Dalam bulan 5 ni ada tak ambik getah dari kebun saya?, kebun yang atas bukit tu."

"Tak ada laa Pak Cik. Dia ada toreh tapi tak da jual sama kita, mungkin jual sama lain tokey laa".

"Ok lah terima kasih".

Kenapa pula dia tak jual dengan tokey yang biasa, kenapa?...........

13 comments:

PINATBATE said...

alamak Pak Man..
apa ker hey nya ni?
kena siasat betul-betul ni Pak Man..
sakit ker dia?

lina said...

Nak panggil edisi siasat ke? :D

Yelah Pak Man, elok disiasat misteri yang satu nih.

pB said...

musykil la pulokkkk

Abiey69 said...

cehck pak man... nanti melepas pulak bahagian pak man

kena cari karam singh walia.. ye ke...

tchersally said...

ermmmm..tak berapa nak paham nih..

manlaksam said...

Pinat,
InsyaAllah akan disiasat....

Lina,
Misteri nih....siasat!

manlaksam said...

pB,
Musykil?.....jeng jejenggggggg!.

Ustaz,
Yaaaah.....kena siasat....Pak Man boleh buat sendiri jah.

Tchersally,
Kisah ni adalah sambungan dari entri yang sebelumnya. Saja cerita kampung....

cikgu_math said...

pak man...dia dah tak berminat lah tu, pak man tukar jer...cari orang lain!

Lee D'Langkawi said...

Mae,
Kalu lagu tu, bubar je...

manlaksam said...

Cikgu Math,
Nanti Pak Man siasat dulu.Terima kasih CM.

Lee,
BUBAR!........kalu demo gi ke Perak demo jangan sebut perkataan tuh.

hazmi mat zain said...

Dunia sekarang ni macam macam. Siasat PM jangan tak siasat.

FIRZA said...

ini adalah perkara yang pelik pak man....

manlaksam said...

hazmi,
Nanti PM akan siasat.

FIRZA,
InsyaAllah akan ada jawapannya.