Tuesday, March 17, 2009

Woooo...penatnya.

Khamis 12 Mac - Pergi Muadzam tengok keputusan SPM(650 km pergi balik)
Jumaat 13 Mac - Pergi Kuantan ambil anak dari asrama (500 km pergi balik)
Sabtu 14 Mac - Balik Negeri Cahaya Bulan (350 km sehala)
Ahad 15 Mac - Selesaikan urusan (bayar cukai itu dan ini).
Isnin 16 Mac - Pergi kenduri di Tanah Merah(anak sedara kahwin).
Selasa 17 Mac - Balik ke Raub(350 km sehala).

*minta maaf kepada En.Ismail dan keluarga kerana pada hari Jumaat selepas sekolah, Pak Man terpaksa ke Kuantan dan tak sempat nak jumpa anda sekeluarga.

9 comments:

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Rehat-rehatla...dah beribu km tu jalan..

m e E n said...

PM.

Bole claim mileage ni.
Bole byk untung ni.

hehehe~

PINATBATE said...

Bawa berehat PakMan..

Neeza Shahril said...

penatnya lah berjalan..
tapi takpe, membuahkan hasil :)

silversarina said...

Saya yang baca pun penat bila nampak nombor-nombor tu... kena rehat sebelum sekolah buka ni.

mother of two said...

fuhhhh baca pun penat dah pakman...
P.M cam PM betul2...hehehehe

manlaksam said...

Salam Semua,
Terima kasih banyak-banyak kepada semua. Terutama kepada Catz, meEn, Neeza, Pinat,Silversarina,dan Shiela.Dua hari berehat baru hilang penat.
Terima kasih semua.

Fid said...

salam pak Man
sakan travel sana sini...dan amat menakutkanlah jumah KM tu! heheheee

Pnut said...

pak man minta izin, boleh tak saya ambil pic anak murid pak man yang berlatih lompat tinggi tu?? yang ada tilam yang uzur tu? keebtulan entry blog saya ada berkaitan...

mohon izin ek..