Monday, March 23, 2009

Kroni


Ini adalah sebahagian daripada anak-anak sedara Pak Man. Mereka ini adalah pengikut setia blog Pak Man. Mereka juga adalah penonton setia lawak jenaka Pak Man bila Pak Man balik kampung.
Si kembar sudah besar, dah lama Pak Man tak jumpa mereka.
Kalau Pak Man ada apa-apa projek, mereka ni lah yang akan Pak Man utamakan dahulu. Maklumlah mereka ni kroni Pak Man.
Kalau projek tu dari harta kita sendiri, tak salah untuk kita utamakan kroni.

6 comments:

lina said...

hahaha... betul betul Pak Man. Kalau reta sendiri takpe bagi kat kroni. Jangan harta rakyat. Tu dah salah guna amanat! :D

Fid said...

sokong2 harta sendiri suka hati sendiri hahaha

silversarina said...

Comel2 kroni pakman , sure sekarang dah boleh jalankan projek pakman, bagus tu utamakan kroni, sapa lagi nak bantu kalau bukan kita sedara mereka.

manlaksam said...

Lina,
Reta sendiri....walau pun tak banyak tapi puas hati.

Fid,
Kalau harta orang ramai, nanti dalam kubur kena soal......susah.

Silversarina,
Ya....bantulah keluarga sendiri dahulu sebelum bantu orang lain.

Neeza Shahril said...

kalau bukan harta kita.. kita tak boleh lah buat macam harta sendiri..
sepatutnya, tak sesuailah pakai kroni..
faham pak man.. :)

manlaksam said...

Neeza,
Betul tu.......Pak Man setuju.