Friday, March 20, 2009

Rezeki mereka sekeluarga mencurah-curah.

Alhamdulillah.....doa mereka sekeluarga dimakbul kan oleh Allah. Rezeki mereka sekeluarga menjadi murah, dalam sekelip mata keadaan telah bertukar.
Duit, barangan, biasiswa, tajaan umrah dan tak lama lagi mereka akan berpindah rumah.
Alhamdulillah.

7 comments:

silversarina said...

Alhamdulillah , rezeki anak yang pintar dan solehah telah juga membuka pintu rezeki buat kedua ibubapa yang tabah mengharungi kehidupan.

sot said...

Alhmadulillah. Allah memeberi rezeki-Nya dari punca yg tidak kita ketahui.

Hari tu saya terjumpa Makrop bekas bos saya kat PWTC. Dan dan tu jugak dia kata Nik Madihah tu waris dia, bangga dia. Saya tak tanya pun. Bila Nik dah famous, masing2 nak tumpang sekaki. Time Nik takdok pitih nokgi sekolah tu, takdok sapa pun tanyo kaba. Itulah kehidupan di alam fana ini.

manlaksam said...

Silversarina,
Betul tu....terima kasih banyak-banyak.

SOT,
Macam tu lah adat dunia....
Terima kasih kerana sudi jenguk.

Neeza Shahril said...

Rezeki dia kan Pak Man...
berkat istiqamah dan ibadat dia tu kan...

manlaksam said...

Neeza,
Ya betul.......mereka memang berhak mendapat semua itu.

Pp said...

alhamdullillah...rezki anak solehah, doa ibu bapa, doa tok guru....semuanya di permudahkan oleh Allah sekadar memberi ingatan...Allah Maha pengasih dan pemurah!
Reazki ini juga membuka minda dan hati worih worih hok dok kenal selama ini...semoga terjalin kembali sillaratulrahim yang telah terputus dan hampir terpupus..

Pp

manlaksam said...

Pp,
Ya betul tu......ilmu pengetahuan boleh mengubah hidup dan martabat kita.