Monday, March 9, 2009

Selamat Menyambut Maulidur Rasul









Anak-anak semua kena ingat 12 Rabiul-awal Tahun Gajah. Jangan bila ada orang sebut tarikh itu, anak-anak tak tahu......... ingat ya!





9 comments:

Neeza Shahril said...

ingat.. hari ni lah kan... :)

cikMilah said...

Awa pagi tadi masa turun lif, seorang anak muda berbisik tanya pada kawan dia, "eh, hari ni public holiday apa ha?"
Saya hanya geleng kepala, bukan sbb tak tahu jawab; tapi kesihan...

lina said...

ingat, memang ingat. Hari ini Persatuan Penduduk kawasan Pak Mentua saya berarak pagi-pagi tadi dari rumah.

mother of two said...

ingat.. tp kat sini takde berarak...

pinatbate said...

Pakman
Saja nak bagi tau..budak OKU Mohd Haziq Samrat tu murid tingkatan 2 sekolah saya,tp kat suratkhabar tulis nama sekolah Damansara pulak..kecik hati kami..
Dia tu perenang paralimpik dan sgt berdikari..turun naik tangga sekolah 4 tingkat pakai skate board..melompat-lompat..

en_me said...

salam maulidur rasul pak man ittewww..

Naim Zaman said...

Selamat menyambut maulidur rasul. Alhamdulillah, Malaysia x pernah terlepas sambut hari2 kebesaran dalam islam. Agak2nye peraturan dan cara hidup islam yang lain bila Malaysia nk jalankan. Ekonomi pun pakai sistem sekular :-)

manlaksam said...

Neeza,
Betul tu....bagus.

cik Milah,
Kesiannya budak tu.

lina,
Tak berarak sekali ke?

manlaksam said...

Shiela,
Di sana tak cuti ke?

Pinat,
Sampaikan salam Pak Man pada M Haziq.

en_me,
Sama-sama, tq.

Naim,
Sama-sama, tq.