Saturday, May 1, 2010

Astaghfirullahal aziiiimm!....kenapa sampai nak bunuh- membunuh sesama Islam?

Apa nak jadi ni?.
Tak sanggup Pak Man nak tulis. Anda baca lah sendiri di SINI.

7 comments:

a kl citizen said...

ada baca gak di blog lain
akhlak yang memang tidak patut

aintsuperwoman said...

Pak Man,
Tidak cukup bijaksana kalau tidak beserta dgn iman dan taqwa.

roslaini saad said...

Nauzzubillahh...
budak-budak sekarang cukup mudah dengan perkataan-perkataan bodoh yang tak guna akal fikiran panjang......
ingatkan budak-budak umur sedangkal je.. ini dah besar panjang pun masih tak tahu nak guna mulut...dan akal...

apalah dosa Tuan Haji Nik Aziz...memanglah dia pembangkang..tapi tak kan sampai nak bunuh... kucing kurap tepi jalan pun kita tak bunuh...

Pak Man laksam said...

KL citizen,
Ya lah, memang takpatut.

Pak Man laksam said...

ASW,
Betul tu, tq.

Pak Man laksam said...

roslaini,
Entah laa...apa nak jadi.

Anonymous said...

selalunya penyokong yg jenis babi buta & berotak jumud je berperangai mcm ni....sedangkan org yg mereka sokong tu tu relaks je minum2,gurau2 dgn pihak lawan...