Tuesday, May 25, 2010

Pintu tandas.


Adakah anda rasa selamat sekiranya' berurusan ' dalam tandas yang pintu nya menggunakan ranting pokok bunga sebagai penyelak nya.
Pengalaman Pak Man menggunakan tandas ini adalah sentiasa dalam keadaan berdebar-debar.
Bila-bila masa kalau ada orang tolak pintu itu dari luar, sudah semestinya lah ranting itu akan patah dah pintu pun akan terbuka......maka ....oooohhhhh....tak dapat nak dibayangkan.

22 comments:

Hanis MY said...

Pak Man..bahaya tu.. kalau saya pun berdebar, bila nak dibaiki pintu ni Pak Man?

PINATBATE said...

hahaha..berdebar sampai tak terkeluar..

Webmaster@Echam said...

Pakman,
Mmg berdebar kalo kena camni. Selalu kalo pegi kat Tandas-tandas surau kalo camni.

Pak Man laksam said...

Hanis,
Tunggu peruntukan RMK 10...hehehe.

Pak Man laksam said...

Pinat,
Betul tu......tapi terpaksa lah teruskan juga.

Pak Man laksam said...

Echam,
Hanya orang-orang yang pernah mengalami nya sahaja yang tahu.

abu muaz said...

salam pak man. betul apa yg tuan ketengahkan ini.saya sendal dengan baldi berisi air penuh dibelakang pintu... tuu pun masih dalam keadaan takut-takut.

Anonymous said...

haha...klu jamban duduk takpe lagi klu jamban cangkung...sendiri pikir laa LOL!

KC

JahRera said...

alahai pak man,

kenapalah miskin sangat sampai tak ada orang sanggup sedekahkan rm5 untuk selak baru. saya tengok pun rasa sedih.

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

BAHAYA TU!!!! Harap2 ada tandas lain di sebelah tu...

Tak berani saya nak guna tandas cam gini, hihihi

fa*atip said...

eh, tu pun mujur ada ranting tu, pak man, kalau yang tak de langsung? saya kadang2 dah terpaksa, redah je..hehe (tadah air dalam baldi penuh2, lepas tu hadang je pintu tu, pegang baldi kuat2! hahahaah)

Sally said...

Aishhhhh... Gayat aihhh...

lina said...

kalu saya tumpang guna tandas kat sekolah anak saya, hati saya sentiasa berdebar. Byk yg takde selak pun. Naya sungguh!

Pak Man laksam said...

Abu Muaz,
Kih kih kih....kadang-kadang Pak man jumpa tandas yang ada batu-bata sebagai penyendal pintu.

Pak Man laksam said...

KC,
Kih kih kih.......masalah besar tu.

Pak Man laksam said...

Jah Rera,
Kadang-kadang pihak berwajib sudah letih nak layan budak-budak yang suka merosakkan harta benda awam ni. Budak-budak di Malaysia ni masik tak cerdik lagi, mereka rasa seronok kalau dapat rosakkan harta awam.

Pak Man laksam said...

Ibu,
Harap-harap begitu lah......kih kih kih.

Pak Man laksam said...

faatip,
Kalau tak ada baldi macam mana?.....kih kih kih.

Pak Man laksam said...

Sally,
Gayat?........kih kih kih.

Pak Man laksam said...

Sally,
Gayat?........kih kih kih.

Pak Man laksam said...

lina,
Nayaaaaaa!!!!....kih kih kih.

memoriku said...

saya pernah terpaksa masuk...
sedih tau, sekolah tu dapat anugerah SBT . tambah pelik lagi toilet tu di dewan sek. xke haruuuuu