Thursday, May 20, 2010

Masuk Surat Khabar weehhh!!

Berita banjir pada hari Isnin lepas disiarkan oleh surat khabar Sinar Harian pada keesokan harinya. Ini muka depan edisi Pahang.
Berita sepenuhnya di muka 10.
Orang Semantan Ulu pagi-pagi lagi beli Sinar Harian.

Terima kasih lah semua...........



Esoknya, surat khabar cina pula siarkan berita ini.............





Sinar Harian pula siarkan berita sambungan sambutan hari guru yang tergendala itu.........terima kasih.
* gambar-gambar ini Pak Man ambil gari blog Ustaz Syed Abi Gufran.....terima kasih Ustaz.

14 comments:

fa*atip said...

saya nak cari lah, kot2 ada gambar Pak Man... :D

Pak Man laksam said...

fa*atip,
Sinar Harian 18 Mei dan 19 Mei....
Gambar Pak Man belakang pokok, tak nampak....hahaha.

Ibu Sayang said...

Salam Pak man,

Alhamdulillah banjir dah surut...
2 hari tu lakulah s.khabar di Semantan Ulu ya Pak Man...

p/s: Bakpo Pok Mae Nyorok blake pokok pulok...hehehe

lina said...

harapnya, bila dah glemer keluar paper tu, adalah org yg berkenaan turun padang, pantau situasi...
Ke kena tunggu pilihanraya?

PINATBATE said...

fullamak!! glamerlah Semantan Ulu..dah masuk paper.. cayyalah Pak man!! tapi..apasal pulak nyorok belakang pokok..hehehe...

hani@debumelukut said...

lain kali jgn nyorok belakang pokok, time ni la nak tayang muka kat paper..bila lagi..

Pak Man laksam said...

Ibu S,
Memang laku......
Pak man ada sebenarnya dalam gambar tu.

Pak Man laksam said...

Lina,
Entah laaaa.......PRK dah 2 kali dah di DUN Batu Talam ni.

Pak Man laksam said...

Pinat,
Pak man ada tuuuuuu.....cuba tengok betul-betul.

Pak Man laksam said...

hani,
Tak nyorok cuma orang tak kenal kita......

KR 31 A.K.A Zabri said...

glamer semantan.... zaman saya takde pulak nak masuk surat kabo.... hehehe

Pak Man laksam said...

Zabri,
hahahaha.......siap masuk surat khabar cina lagi.

Sally said...

Aishhhh..bukan main segak lg PM ..depa kata menyorok belakang pokok???

Pak Man laksam said...

Sally,
Sama segak dengan pokok ara......hahahaha.