Thursday, May 27, 2010

Vell Paari.


Hari ini semua surat khabar tulis tentang Vell Paari. Muka nya keluar hampir semua surat khabar di Malaysia.
Pak Man tak berminat nak baca tentang kisah dia ni.
Pak man pergi pasar, beli 'ikan pari'.
Balik , masak ikan pari bakar. Makan cicah air asam.
Sedap...........

12 comments:

nj said...

Pak Man...
saya ni ketinggalan banyak cerita kat Malaysia ni...VELL PARI?? nanti nak google...

Sedap ikan pari bakar cam tu....tapi dlm pantang ni...nengokkan aje le..

endiem said...

Nama lebih kurang sama.. tapi yang satu tu sedap yang satu lagi tak tahulah..

Fid said...

saya tak minat juga tapi TERbaca hahahahaa

Sally said...

Hehe..PM nih...

lina said...

Hahaha... saya pun suka ikan pari dari isu Vell Paari. Huhuhu

adanz said...

kaler je dua2 sama! hihihi

Pak Man laksam said...

nj,
Memang sedapp.....

Pak Man laksam said...

endiem,
Kih..kih..kih...lebih kurang sama bunyi nya......

Pak Man laksam said...

Fid,
Dah terbaca tu ...terus baca saja lah.

Pak Man laksam said...

Sally,
Kih.. kih.. kih....

Pak Man laksam said...

lina,
Baik makan ikan pari daripada dok sibuk pasal dia nih.

Pak Man laksam said...

adanz,
Kaler.....sensitif....kih.. kih.. kih.