Friday, May 14, 2010

Selamat berjuang! - Semoga berjaya.

Pak Man harap budak-budak ini akan melakukan sesuatu yang diluar jangkaan.
Pak Man akan menonton sampai habis perlawanan, biar pun darah tinggi naik.
Semoga kita akan mengalah kan China.
Kalau tak dapat Piala Thomas pun, dapat kalahkan Lin Dan seorang pun dah kira puas hati.
Malaysia Boleh!!.

15 comments:

"MULAN" said...

betol tu... kalau main berhempas pulas, kalah pon tak rasa sangat.. semangat juang kena tinggi..

Cikli said...

kena sedia ubat siap-siap pak mang.

Pak Man laksam said...

Mulan,
Betul tu.....harap-harap menang lah kali ni.

Pak Man laksam said...

Cikli,
Masa lawan Jepun hari tu Pak Man lari....tak nak tengok. Kepala dah berdenyut-denyut.

Sally said...

Semoga berjaya!!!!

Sally ada di Stadium tau waktu kali terakhir Thomas Cup di julang Malaysia oleh anak arwah Hj Sidek, fuhhhh..tak boleh nak gambarkan perasaan masa tu, tak kira bangsa semua berpelukkan, bersorak dll..masa tu pon dah One Malaysia :)

Pak Man laksam said...

Sally,
Ini dah kira satu sejarah ni. Ada gambar ke?.
Harap-harap sejarah tersebut akan berulang kali ini.

Myra Zulaikha Yusuf said...

Pak Man, saya oun macam Sally gak... penat bercerita kat anak2 siapa pahlawan2 kita dulu...

Harapnya hari ini kita semua bersorak gembira....

silversarina said...

Fighting !!!

Saya pun akan menonton hingga tamat perlawanan walaupun dengan menutup mata sebab takut nak lihat ke mana hala shuttle cock akan jatuh ...hehehe .

fa*atip said...

Pak Man, sebelum tengok minum dulu air suam yang dah direndam dengan misai kucing tu!!

Pak Man laksam said...

Myra,
Sama-sama lah kita bersorak di rumah masing-masing.

Pak Man laksam said...

Silversarina,
Sokong tetap sokong!
Kalau kalah jangan ada yang masuk hospital sudah lah......
Harap-harap menang lah kali ni.

Pak Man laksam said...

fa*atip,
hahaha......persiapan mesti rapi.
Pelbagai kemungkinan akan berlaku.

Sally said...

Myra..
ish..tak perasan pulak kan..kita ada d stadium mlm tu..best btol kan..

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Wah!! bersemangat sungguh Pok Man... nanti sama2 kita doakan supaya team kita boleh julang piala tu lagi ... insyaAllah.

Kalau Pok Man dapat pergi stadium lagi bagus....jom Pok Man kita pergi ramai2

Pak Man laksam said...

Ibu,
Terima kasih.....