Saturday, April 10, 2010

Masah mato (massage mata)


Kito sanggup beli masah lutut, masah kaki...........
Tapi kenapa kita tak sanggup beli masah mato?.
Sedangkan mata adalah salah satu panca indera yang paling berharga dalam diri kito.......
.
Begitulah kata-kata yang diucapkan oleh salah seorang Ustaz pengasas Permata Hijrah.

16 comments:

memoriku said...

pak man beli ko? lagu mna? ok? ambo dah byk kali guna, hak free la. sambil2 g wakaf cheyeh singgah masage sebetar.

aintsuperwoman said...

pak man dah beli ke? berapa hengget harganya?

Achu Tra said...

napok "asyik maksyuk" molek jejako berbaju melayu biru me"masah" mato nye sediri...hehheh...

a kl citizen said...

ingatkan masah tu apa nya... tengok gambar baru faham.
sedap tak pakai benda tu?

temp. housewife said...

masoh mato ko nero molek tu? hehhehe

Noor said...

ehehe...napok supo sedak jah

Pak Man laksam said...

Memoriku,
Pok Mae gi rumah adik ipar di KL, tengok -tengok ada benda tu, terus Pok Mae tra. Sedak jugok weh......

Pak Man laksam said...

ASW,
Pok Mae guna adik ipar punya......kampung Pok Mae ni tak dok oghe jual benda tu.....harga nya rasa-rasa RM 100 lebih.

Pak Man laksam said...

Achu Tra,
Mula-mula tu, terkejut. Tengok lah tu....tangan keras kejung macam orang kejang otot.

Pak Man laksam said...

kl citizen,
Sedapppp......mata rasa lega, macam kena urut dengan tangan juga lah.

Pak Man laksam said...

temp.housewife,
Yolo tuh.....rasa sedap sampai nak jenero.....

Pak Man laksam said...

Noor,
Memang sedap.....tapi urut sendiri pun boleh. Tok abih pitih.

Myra Zulaikha Yusuf said...

Cam Zorro Pak Man!

Hanis MY said...

salam Pak Man mesti jenero tido masa masah mato tu, nampak best jah...

Pak Man laksam said...

Myra Zulaikha,
Macam zorro?......hahahahaha..

Pak Man laksam said...

Hanis,
Tak jenero lagi......tapi dekat-dekat nok jenero doh!.Ghalik.....