Sunday, April 4, 2010

Chong-cheng-chong-cheng Hulu Selangor.......

Tiga hari lepas, Pak Man pergi servis kereta. Sementara menunggu, Pak Man baca surat khabar sambil minum Milo panas(free).
Pada mulanya semua orang senyap saja baca surat khabar. Lama-lama mereka bertiga tu mula bercakap. Mula-mula perlahan, lama-lama makin kuat, makin kuat dan kuat.
Pak Man pandang-pandang pun mereka buat tak faham saja. Mengganggu betul!.
Mereka ingat ini kedai kopi ke?.
Chong - cheng - chong - cheng - chong - cheng........Hulu Selangor.
Ching - cheng - chong - cheng - cheng - chong .........Samy Veloo wooooooo!
chong - ching- chang - cheng - chong - chang -........umno wooooooo.
.
Nasib baik mereka tak sebut manlaksam woooooo.........

18 comments:

Zaki said...

kat berita TV3, kempen dah bermula.....

pB said...

masa ni lah , rakyat buleh mintak apa saja .....


yg tak pernah turun ke sana pun ,
akan turun ke situ ....

Cikli said...

chong cheng jambatan
chong cheng chong cheng wang ehsan
chong cheng lompat

TokNabe said...

orang2 kat hulu selangor tengah beraya la ni... :)

akula said...

Bachok guano p mea?? bila nak jd mcm hulu selangor..2, 3 ore menteri ore kita...tapi bachok tetap 'bachok'.

Pak Man laksam said...

Zaki,
Rakyat Hulu Selangor didahulukan.

Pak Man laksam said...

pB,
Dulu ada orang besar gi noreh getah di Manik Urai......

Pak Man laksam said...

Cikli,
Sekarang ni musim hujan, hati-hati lah.... jangan terpilih KATAK.

Pak Man laksam said...

TokNabe,
Peruntukan tiba-tiba adaaaaaa......

Pak Man laksam said...

akula,
Tunggulah tok wokil meninggal dulu....

endiem said...

sedaplah orang hulu selangor..

Pak Man laksam said...

endiem,
Makan besar lah ........

Pak Zawi said...

Pak Mae,
Bestnya kalau pilihanraya kecil berlaku di Parlimen Pasir Mas. Dapat la sikit tempias pembangunan tu.

Pak Man laksam said...

Pak Zawi,
Ahli Parlimen Pasir Mas tu nampak nya sihat lagi, segar-bugar.
Bagaimana dengan lutut Pak Zawi, dah baik ke?.

Pak Zawi said...

Pak Mae,
Dia bulih letak jawatan demi pembangunan di Pasir Mas.
Lutut OK dah.

Pak Man laksam said...

Pak Zawi,
Alhamdulillah........

~0~ said...

isu politik ke tue??hehehehe

Pak Man laksam said...

~0~,
Ya lah tu agak nya.