Monday, May 25, 2009

Usah dirayu pada yang tak sudi.

Kita dah merayu, mereka tolak..............
Jadi fikir lah betul-betul, nak teruskan atau nak berhenti setakat ni.
Budak-budak tu letih......naik bas ke hulu ke hilir.
Berlatih pun tok dan lama.........
Kos lagi nak kena tanggung.
Kutipan makin sikit.
Main kalah sokmo.
Penyokong dengar radio jah......
Stadium ada tapi tok leh guna.

15 comments:

faraulah said...

Memang tak patut..

ke FAM ada agenda lain???

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Huuu.. tajuk bukan main lagi.. boleh kalah lagu Iklim camni.. hahah

Emm.. kesian dorang..

tchersally said...

ermmmmm...

eiyda said...

Pak Man..
Ingat kan sape lah yg tak sudi tadi..hehehe..

arsaili said...

salam,,uiks sensasinya tajuk..ahahaa...

MULAN said...

tak patut...!!!!

jebatahn said...

kalu ambo gak.. tok soh main lagi lah.. kito wat liga sendiri pulok mace liga dunhill mulo.

kalu gini lah perngai dio.. mutu bolasepak di Malaysia, payoh doh nok naik semular.

manlaksam said...

faraulah,
Memang tak patuttttt.

Catz,
Memang kesiannnnnnn.

manlaksam said...

tchersally,
ermmmmmmm.....

Eiyda,
Saja suka-suka.

manlaksam said...

arsaili,
Sensasi ke?....hahahaha.

Mulan,
Memang tak patuttttttt.

manlaksam said...

Jebat,
Pak man setuju benar tuh......
Member sekelas ambo tu dah training ke?

Romli Daud said...

Tak payah duk fikir lagi berhenti terus...biar terpahat kat sejarah betapa hebatnya FAM dalam menjatuhkan mutu bolasepak Negara..

manlaksam said...

Romli,
Waaaaaa...terpahat sebagai sejarah.
Mungkin juga tu. Tapi harap fikirlah semasak-masaknya dulu.

jebatahan said...

-dio turun berlatih sokmo tiap2 ari jumaat.. game ari jumaat mgg so lg.

rauhunt said...

baik main dgn kelab2 thailand ..baru mencabar skit