Monday, January 26, 2009

Perangainya macam Israel


Binatang ini lah yang selalu mengacau rumah Pak Man. Rumah tu Pak Man jenguk sekejap-sekejap saja kerana Pak Man tinggal dengan mak mertua.
Baru-baru ni beruk ni masuk ikut bumbung, habis pecah siling. Banyak jugalah habis duit Pak Man kena ganti siling baru.
Barang-barang dalam rumah habis 'kkuca lana'. Nnnatae beruk sungguh!

9 comments:

mother of two said...

hahahahha.. mmg pun pakman. tu kat rumah wan sy pun mcm tu... wan pun selalu ckp jahat macam israel...:)

catz_mafia said...

Cikgu Man,
hehe.. nama pun binatang..xp2 nanti kita bawak dia gi sekolah ek..

tchersally said...

ya..depa ni memang pun natte beruk..masa Sally d Seratas,Taiping..kalau p kelas x tutup tingkap dorm..balik bilik mcm kapal pecah..ada yg p minum sabun dinamo pun ade!!!

Neeza Shahril said...

israel tu kan spesis diorang ni Pakman..
sebab tu perangai serupeeee :D

Anonymous said...

ada tu curi bedak muka dan lipstick kawan saya bawa lari hihihi

eiyda said...

Dasyatnya!! kesian Pak Man..
Sampai gitu sekali binatang tu bole rempuh masuk rumah pak Man..takde jalan ke supaya nate tu tak datang dekat dan kacau?

maklang said...

kesian pak man...bawak bersabar ye...

manlaksam said...

Terima kasih, maklang,eiyda,neeza, teachersally,catz dan shiela....terima kasih semua.

HABIHA69 said...

Salam Pak Man..ish..jangan lar bergaduh ngan beruk-beruk tu....Nnti apa lak orang kampung cakap...macam maner lar agaknya muka Pak Man bila marah kat beruk-beruk tu ye?...ekeekee jangan marah Pak Man..sabor..sabor...