Wednesday, January 27, 2010

Semua orang berlumba-lumba datang awal.

Pukul 7:00 pagi semua garaj kereta sudah penuh.
Semua cikgu berlumba-lumba datang awal ke sekolah.
Siapa lewat , letak kereta tengah panas.
Ada seorang ustaz tu , lagi awal......dia tidur di sekolah.
Tiap-tiap petang budak-budak datang ke sekolah belajar mengaji.
Alhamdulillah.......2010 SK Semantan Ulu sudah berubah.

13 comments:

M. Ibrahim said...

Rebut parking juga ke, ingat kat bandar besar aje.Saya rasa Cikgu Man dah ada motor besar, tak payah fikir/rebut parking lagi.

KR 31 A.K.A Zabri said...

bagus lah cam tu....

ezzati said...

awal2... :)

temp. housewife said...

awal tu pkl 7. hehe

MrsNor said...

uishhh pukul 7 pagi gelap lagi lor ni di KB nih...anok ambo baru nok mandi pukul 7.00 pagi tu.. kul 7.20 baru turun sekolah..

Jadi cikgu2 gi sek awal kerana berebut parking lah??? hehehe ada hikmat juga nooo buat parking tak cukup ... baguh baguh baguhh

Jeff Syiru said...

ada hikmah nya jugak garaj kereta tak cukup kn pakman... heheheh

tchersally said...

mujur garaj tak cukup kan PM..

PINATBATE said...

itukah rahsianya Pak Man..?

Pak Man laksam said...

Pok Him,
Ambo ada kereta buruk jah.....parking tengah panas pun tak apa.

Pak Man laksam said...

Zabri,
Mereka ni bagus-bagus belaka....ehem.

ezzati,
Awal lah bagus kan......

Pak Man laksam said...

temp.housewife,
Lebih baik awal drp. lewat.

MrsNor,
Mungkin juga........yang betul-betul suka datang awal pun ada.

Pak Man laksam said...

Jeff,
Setiap kejadian itu ada hikmah nya.

tchersally,
Kereta semakin bertambah.......

Pak Man laksam said...

Pinat,
Mungkin la.....tapi nampak nya mereka ni semua ikhlas datang awal.