Sunday, January 17, 2010

Eppi Besday Ainur!

Sudah 4 tahun.......tahun depan dah boleh masuk kelas TADIKA. Tiup......fuhhhhhhhhhhhh!

Selamat Hari Jadi Ainur Umairah!
Malam tadi Pak Man ke KL, menghadiri Majlis Doa Selamat sempena hari jadi anak sedara. Nama budak kecik tu ialah Ainur Umairah. Yang pakai baju merah berdiri atas kerusi tengah potong kek tuuuu......
Hari jadi yang ke 4 tahun.....mulut nya pot pet pot pet pot pet tak berhenti.......eeee.

Gambar ni dikirim oleh Abang Jiji, selaku juru gambar pada majlis tu.
Sebenar nya gambar ada banyak lagi, tapi oleh kerana internet di Kg. Setalam Batu ni 'terlampau laju'.....tak dapat Pak Man nak upload kan semua nya.

Rasa macam nak POTONG!POTONG!POTONG!.....tapi tak kan nak guna internet yang ada lesen 'P' pulak.

Walau macam mana pun Pak Man tetap berbangga dengan kampung yang begini aman-damai dan makmur serta maju(ye ke?) ini.

8 comments:

Farouk said...

selamat hari jadi ainur. sedapnya kek tu.

aintsuperwoman said...

Mak aii..pak man, besornya kek diaaaa......tengok makanan2 tu automatik jadi laporrrr....

silversarina said...

Potong ! Potong !potong !potong kek ..hahaha.

tulah kan walaupun kampung , namun damai tu yang utama , susah nak dapat sekarang ni .

Nur said...

salam pak man
happy belated besday to her...

Pak Man laksam said...

Farouk,
Tima kaciiihhh...kata Ainur.

ASW,
Kek tu ditaja oleh Mak Tam nya.

Pak Man laksam said...

Silversarina,
Betul tu....Tq.

Nur,
Tima kaciiihhhh....kata Ainur.

mother of two said...

hahah.. nama baru nampak pakman kasik..mmg aman dan damai tempat tinggal pakman:)

Pak Man laksam said...

Shiela,
Hahaha...saja suka-suka.
Tima kasih.