Tuesday, November 3, 2009

Terima kasih orang Perlis kerana melayan kami dengan 'BAIK'.

Gambar di atas Pak Man ambik dari blog Klate.fc.
Banyak lagi kisah suka duka penyokong Kelantan semasa berkunjung ke Perlis boleh anda baca di sini.

15 comments:

~0~ said...

dulu masa Penyokong Kelate ngamuk kat KB ramai yang bising. Skang penyokong Perlis ngamuk dan Penyokong Klate jadi mangsa. Mana suara2 tue??Diam je....

pB said...

pa'lo budok tu luko ko tu ??

Pak Man laksam said...

O,
FAM senyap 'ttupah'. Kalau Klate yang buat , cepat jah mereka nak ambik tindakan.

pB,
Yaaaa...luko keno batu!
Orang Perlis praktis melontar sebelum gi naik haji.

Muhammad-al-Fateh said...

Muhammad al-fateh is inviting you to become his followers since he is new to the blogger site. His site at this url.
http://muhammad-el-fateh.blogspot.com

thank you for your cooperation.

Abiey69 said...

Sian adik tuh.. g nak tengok bola.. balik wak balik bola atah palo..
Orang perlis rupa2nya lebih ganas dari kelate... kalu kelate buat lama dok stadium ditutup..
sebab ape.. namanya "KELATE".

Zaki said...

Tak pe, sabar...sabar
hok pentingnya kita mene piala malaysia nanti..

Pok man tak turun ko bukit jalil ke?

silversarina said...

Teruknya , sian kat adik kecik tu, apalah main bola pun nak berbaling2 benda.

Tak pe, saya doakan Kelate menang InsyaAllah.

Achu Tra said...

...hari sabtu nih kito tengok sapa yang kena....

GombakRock said...

salam pak man,
pada pendapat saya insiden di kota bharu tempoh hari disensasikan media kerna sedikit sebanyak dapat memburukkan imej kerajaan negeri kelantan...kenapa saya kata "sensasi"...insiden di kota bharu terpampang di muka depan akhbar2... kuar tv pun di awal siaran...
insiden di kangar pula hanya terpampang di bahagian sukan...kuar tv pon dlm segmen sukan...
maaf jika pandangan saya ini berbaur politik...tapi ini pendapat ikhlas dari saya...

abu muaz said...

polis buat apa pak man?duduk cara hal lain banyok.Guanenya dog keroh FRU macam ia keroh nok hadap ceramoh?

ayieDklau said...

YANG BULAT HANYA BOLA ITU SEBIJIK JER... ISHHHHHHHHHHHHHH ... APA NI MEMALUKAN UMAT MELAYU AJER... KERANA BOLA SEBIJIK SANGGUP LAKU CAMNI... DUNIA SEMATA...

Pak Man laksam said...

Muhammad-el-fateh,
InsyaAllah Pak Man follow blog demo. Terima kasih kerana sudi singgah blog Pak Man.

Abiey,
Manusia ni sama saja. Orang jahat, budak nakal, ada di mana-mana saja. Jangan lah bila dengar Klate saja, terus buat konklusi yang nagetif.

Pak Man laksam said...

Zaki,
Harap-harap dapat lah bawa balik piala tu ke Kota Bharu.
Ambo ada orang nak sponsor tiket, tapi tak dapat hadir kerana ada tugas lain. Tengok tv saja lah nampak nya. Baju merah dah siap gosok dah.

Silversarina,
Terima kasih banyak-banyak atas sokongan anda.

Pak Man laksam said...

Achu Tra,
Harap-harap menang lah.....aminn.

Gombak Rock,
Pak Man sokong pendapat anda. Setuju sangat-sangat.
Dulu Pak Man pernah buat ramalan yang final Piala Malaysia adalah antara Kelantan dengan Selangor. Nampaknya Selangor tak ada rezeki kali ni. Cuba lagi tahun depan.

Pak Man laksam said...

abu muaz,
Pak Man tak tahu apa nak kata.....
Orang Trengganu harap dapat turut sama sokong Kelantan.

Ayie,
Memang memalukan......