Sunday, November 15, 2009

Malaysia Boleh!


Dah lama kita tak dengar laungan Malaysia Boleh!...........

17 comments:

M. Ibrahim said...

Malaysia memang boleh,demi sesuap rumput, kehidupan mesti diteruskan, tambahan pula musim korban dah hampir tiba.Jangan korban Si Rupawanmu di musim ini jagailah dan belai-lah. Jadilah baka yang elok dan kembangkan ia.

faraulah said...

Pak Man...

kalo kat Bachok, ntah2 bapak saya..hehehe

lina said...

Pak Man,
dan kalau itu longgokan petai, silap silap Bapak saya, yang baru balik Ulu Sungai. hihihi

tchersally said...

PakMan..Salam..

aishhh..PM ka tu? dgn bekalan utk Rupawan? eh..ape ye nama kambing PM tu..

AZANI said...

pm,macam evil knievel pun ada...

Nur said...

hmmm.. mengingatkan nur tentang org africa yg membawa batu, tanah dan mcm2 lagi menggunakan kereta kayu roda tiga. mcm kereta lembu cuma org yg menarik. kasihan.. uoah tak le mahal mana tapi berat nya hmmm bkan main. tak pe yg penting keja.

Pak Man laksam said...

M Ibrahim,
Hahaha.....demi sesuap rumput.
Tq Him.

faraulah,
Kalau zaman Pak Man muda-muda dulu orang di Bachok guna 'kandaran' atau dipanggil 'lay'.

Pak Man laksam said...

lina,
Bapak Lina dah pakai 'Pajero' dah sekarang ni .....bisnes bertambah maju.

tchersally,
Rupawan makan sehari seguni rumput. Itu orang lain tu.....

Pak Man laksam said...

AZANI,
Macam-macam ragam manusia ni.....

Nur,
Buat lah apa saja, janji ianya HALAL.....

lina said...

Aik! Pak Man tahu dia dah tukar ke Pajero! :-)

Alhamdulillah, ada rezeki lebih. Boleh masuk petai & ikan kelah banyak sikit dlm pajero bandingkan dengan Jimny. :D

aintsuperwoman said...

ishhh...ingatkan kat Thailand je boleh buat gini...

Abiey69 said...

Yooooo... ni kalah ahli sarkas ni... malaysia bolllllllllleeeeeh

Pak Man laksam said...

lina,
Raub ni kecik je......
Rezeki nya mencurah-curah....alhamdulillah.

ASW,
Malaysia lagi bolehhhhh!!

Abiey,
Hahahaha.....betul tu!

rauhunt said...

rasanya ni org tua hok bawak motor tu ..kalu lah org2 muda ada semangat kerja keras gitu utk cari rezeki halal kan bagus ..ni dok ..anak2 muda kito banyok duk wak kerja takdok pekdoh

Pak Man laksam said...

rauhunt,
Kalau lah semua anak muda kita macam rauhunt.....kan bagus.
Bila lah mereka ni nak sedar.

pakmat said...

..ni kena hantar surat khabar ni..buat kempen keselamtan jalan raya..patut benar tu..

Pak Man laksam said...

Pak mat,
Betul tu........