Thursday, November 12, 2009

Kelab Penyokong Kelantan lancarkan kutipan tabung RM 1

Kelab Penyokong Kelantan tak akan membiarkan KAFA menanggung denda RM 50 000 itu sendirian. Mereka akan melancarkan tabung dan akan mengutip RM 1 dari setiap peminat bola Kelantan yang sudi dan bersimpati dengan KAFA.
Semoga usaha murni ini akan mendapat sambutan dari rakyat Kelantan.
Berita selanjut boleh baca disini....

10 comments:

pakmat said...

..salam pm..
..pakmat sedia..bagaimna hendak derma??
..dan harap Rupawan dah semboh kakinya..

Abiey69 said...

Abiey setuju dengan cadangan RM1 ni... kita ore kelate mesti tunjuk yang kita juga bermoral. jangan asyik mencari sedikit kesalahan yang dilakukan segelintir dan memahatkan kesalahan kepada semua warga kelate.
Kenapa ye... kalau kelate mesti menjadi berita yang hangat... bagaimana dengan penonton perllis dahulu.. lontar mercun macam nak bunuh orang.

pB said...

alhamdulillah

silversarina said...

Usaha yang baik untuk bantu lunaskan bayaran denda . Apa yang penting kena didik penyokong2 yang kurang semangat kesukanan , nak mengamuk aje kejenya , kami yang bukan orang kelate pun naik meluat (maaf je kelantanese ) .

Achu Tra said...

hok gi tengok baghu nih 60 ribu oghe...mitok nga demo tuh seghiya soghe...buleh 60k doh...KAFA tok payoh wak tubik duit pong..

ibrahim said...

Pakat-pakatlah buvi, sama-sama kita berjuang, bersemangat dalam segala segi .... susah sama susah senang sama senang. Itu baru bersatu..

Nur said...

hmmm... mcm mana boleh jadi mcm ni. banyak2 sabar ya penyokong bola sepak. jom kita senyum selalu. sedekah tuh...

Pak Man laksam said...

Pak Mat,
Tabung derma akan diedarkan ke setiap jajahan. Tq.

Abiey,
Betul tu......bersatu lah semua.

Pak Man laksam said...

pB,
Syukur.....tq.

Silversarina,
Betul tu....usaha yang baik patut disokong.

Pak Man laksam said...

Achu Tra,
Betul tu....Serial bukan nya banyak sangat.

Ibrahim,
Susah-senang kita bersama.

Nur,
Senyum pun kira sedekah jugak tu.....