Sunday, November 8, 2009

Adoi laa......sakit nya.


Kepala berdenyut-denyut.
Tekanan darah terus naik dengan tinggi sekali.
Rasa sakit belakang tengkuk.
Mata berpinar-pinar.
Nak tidur tapi asyik terkelip-kelip.
Bakpo jadi gini.........
Nak cuti dari berblog sehingga kesihatan kembali normal.
Kalau panjang umur, Insya Allah akan berjumpa lagi.

21 comments:

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Pasal bola jadi camni? Wah.. hebatnya penangan..

tchersally said...

PM,

aish..sabarrr..jgn sebabkan bola, kesihatan terganggu..kecundang kali ni tak semestinya kecundang selama2nya..tak rezeki..

berehat lah ya..

Abiey69 said...

ha ha ha ha .. kita sama je simptom sakitnya... berat rasa tubuh2... nak bangun pagi pun rasa malas doh

a kl citizen said...

assalammualaikum

inilah salah satu sukan yang bahaya...boleh membawa maut..
hati2

Zaki said...

sakit sungguh......

lina said...

Pak Man,
cepat baik. Kenalah elakkan dari tengok bola utk elakkan tekanan darah naik berganda2. :D

Anonymous said...

keno air hujae kor??
Musing musing boh ni , jangae dok tubek ghumoh sokmo ...

Bola ..
Nok wak lagu mano , tak dok rezki Klatae lagi...
Tahun depae tra lagiiiii





































































-pB-

Isma said...

Ambo pernah juga sakit ketika klate kalah piala Fa lalu, sebabnya nok sangat mene... tapi semalam ambo letak dalam hati, kalu mene mujur kalu kalah xpe..baru tenang.Kalu harap sangat memang boleh senak dada...

mother of two said...

kitaorg pun tgk jugak live dari sini, tapi internet boleh access separuh masa ke2 ajer.... itupun sekat2... ramai penyokong kelate dtg gitu pakman..

a said...

Salam,

PM (Pak Man) kena badi PM (Piala Malaysia) he..he..

Parahnye macam putus cinta kan?!
Pak Man kena redha aje..Takziah.

Ahj

abu muaz said...

Pok man .... ambo cadang pok man gi ngurut dispa. Baru hilang pening tuuu. tigo satu berat tuuu... berat benarrrr.Tak dog ubat doktor.

pakmat said...

..salam pakman..jangan gitu..bola, bola..blog, blog..takleh campur..tapi pakmat turut hampa..
..jaga diri baik-baik..jangan kerna bola darah naik..:)

Achu Tra said...

pok mae keno hoben jang hoben ko??..make obak pok mae dehh..biya cepak siya

Nour said...

pak man..rest secukupnyo..biar cepat sembuh..nnti bley smbg berblog lagi..

Pak Man laksam said...

Catz,
Hehehe.....tak ada apa lah....

tchersally,
Tengkiu teacher.

Pak Man laksam said...

Abiey,
Sama lah kita........

kl citizen,
Terima kasih.........

Pak Man laksam said...

Zaki,
Tunggu tahun depan lah pulak Ki.

lina,
Terima kasih......

Pak Man laksam said...

pB,
Tahun depan lah pulok......

Isma,
Betul tu....tk.

Pak Man laksam said...

Shiela,
Wooo...hebat sungguh penyokong 'Wira Merah' di Dubai.

Ahj,
Betul tu....redha aje lah. Tq kerana sudi singgah.

Pak Man laksam said...

abu muaz,
Kata-kata demo tu buat kepala ambo jadi lagi berat. Hehehehe.....

Pak Mat,
Terima kasih....nasihat yang baik tu.

Pak Man laksam said...

Achu Tra,
Ambo dah sihat doh.......tq.

Nour,
Terima kasih.......