Saturday, February 28, 2009

Orang Gedebe....bila dah pencen jual budu.


Pak Man terima email dari seorang kawan di Kota Bharu. Dia kata pagi tadi di pergi ke Pasar Siti Khadijah, terkejut besar dia bila terserempak dengan orang ini tengah berjual BUDU jalan kaki keliling pasar. Betul ke?......

13 comments:

PINATBATE said...

hehehehee..
kelakar sungguh! Nasib baik jual budu ketereh..ada jugak masa depan..
kalau dia yang KENA jual,lagi malang.. lelong ..lelong ..satu dirhamm! dua dirhammm!..langsung tak laku..

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Setuju sangat dengan pinatbate.. bagi free pun belum tentu laku.. hehehe

pB said...

Salam PM,

napok sangat ....
lengae tu gelap dari muko

hi hihi

tulipurple said...

hahahaha..gelak besar sy tgk pic tu...hahaha,takper..budu ketereh tu besstttt sgt!

tchersally said...

hik..hik..hik..

Zaki said...

masa bush jadi presiden dulu dia teringin sangat nak makan budu tapi tak leh sebab nak jaga protokol, lepas je berhenti terus dia terbang ke KB,nak lepas gian...kawe rasa mace tu lah.

mother of two said...

hahahha... mmg kelas bush jual budu:)

Lee D'Langkawi said...

Man,

Jo, suko kahkahkah baco n3 nie. hahaha.

Tunas Warisan Artisukma UKM said...

jadi sungguh PM des...payoh nk jupo oghe kelas taro nie..haha..

cikgu panji said...

saya taknak beli budu yg dia jual.entah2 ada racun dlm tu. hehehe

m e E n said...

PM.

guane dio buleh jual

budu plok?

manlaksam said...

PM nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Pinat, Catz, pB, Tulip, tchersally, Zaki, Shiela(MOT),Lee, Artisukma UKM, Cikgu Panji, dan meEn serta semua pembaca-pembaca senyap sekelian. Terima kasih banyak-banyak. Singgah Selalu......

zul said...

takdo org baling kasut kek dio ko pak man ..hahahha