Tuesday, February 24, 2009

Kisah Lembu

Lembu mana tahu baca!
Lembu dicucuk hidung.....

Lembu yang diikat sebelah kakinya, tunggu masa untuk ditumbangkan.


Tunggu masa untuk disembelih.

Si Ramly punya lembu!



10 comments:

Zabs said...

Salam Cikgu,
Lembu punya daging, si Ramly dapat nama. Tapi dia salah satu contoh kejayaan orang kita ni.

tchersally said...

Pak Man..Pak Man..btol lah..lembu punya daging..Ramly dapat nama..nak tambah skit..lembu punya susu..Nestle dapat nama..

Akmal said...

Tapi tu lah, kalau lembu dapat nama sekalipun, dia nak buat apa? :D
InsyaAllah, segala yang ada kat atas dunia ni telah disediakan untuk kegunaan kita. Sambil-sambil makan burger ramly tu, sama-samalah kita bersyukur :)

Neeza Shahril said...

ayah neeza nama Ramli..
masa sekolah dulu selalu budak2 lelaki nakal kelas panggil neeza meli burger..

tulipurple said...

sukalah garapan cerita PM kali ini...semua nye ada kepentingannya di dunia ini kan...

mother of two said...

burger yg tak dpt dilupakan....:)

MULAN said...

syabas orang kita.. tersohor dengan business burger lembunya.. ramly boleh..!!

PINATBATE said...

Tengok gambar ni..teringin rasa nak buat sarapan burger Ramly esok pagi..

m e E n said...

Pak Man.
Burger sedap. Pak Man bukak laa
gerai burger. hehehe~

manlaksam said...

Pak Man ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua pengomen-pengomen dan tak lupa juga kepada pembaca senyap semua, terima kasih banyak-banyak.