Thursday, February 5, 2009

Makhluk
















11 comments:

pB said...

ini kor katok hok nok keno baling dengae kasut tu ....

kalu tok pehae sila baca blog

http://alamjamilah.blogspot.com/

HABIHA69 said...

Salam Pak Man....hi..hi..musim katak melompat kan..kan...

Akmal said...

2,3 hari ni ada ramai :D

KR 31 A.K.A Zabri said...

em..... katak

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Lompat si katak lompat,
Lompat tinggi-tinggi,
Apa cik adik dapat untuk hadiah hari jadi?

Ni lah hadiah yang Ali Setan tu bagi kat Asmidar tu kan?
hehe..

Pp said...

katak......baru2 ni katak berbakat sudah membuat rekod lompatan!!
hahaha.
apa kata sifu katak di pasir mas sana?

tchersally said...

ye laa kaaannn Pp..Pasir Mas byk katak..keh..keh..

ayieDklau said...

wei katak macam2 kaler ada...

kalu lompat parti katak yg mana satu pak man???

Neeza Shahril said...

4 katak yang patut di langgar lori.. biar mati katak aje..

Anonymous said...

Katak yg ada la ni bukan spesis ni...tapi jenis katak puru...hodoh...busuk...

Katak puru ni biasanya dulu main kat tepi jamban zaman dulu...lubang digali bubuh kayu atas lubang kemudian berak...

Sumpah jer katak supaya kojoi cepat cepat...menyusahkan orang jer.

Mann

manlaksam said...

Terima kasih kepada semua yang telah sudi meninggalkan komen.