Friday, February 6, 2009

Makhluk II
















6 comments:

rizza said...

soo sweet .. biawak2 tu berpeluk hehe

kat sebelah umah saya ni kan.. ade jiran yg bela binatang... macam2 jenis biawak ade....jadik pet dan sapa2 nak beli pun boleh...

ade satu tu "blue tough lizard" macam ni
http://blogs.kansascity.com/photos/uncategorized/2007/03/18/lizard.jpg

Anonymous said...

Banyak juga yg lidah bercabang ni ye...ular dan biawak...kalau cicak bercabang juga ke...

Pulak tu ada juga satu lagi makhluk yg di namakan burung kakak tua...asyik dok tiru tuan dia jer...

Raden

lina said...

suka tengok gambar biawak dua ekor berpeluk tu. Eratnya ikatan sesama spesis. Wakaka...

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Musim bermakhluk-makhluk ye.. hehe.. Nasib badanla..

Neeza Shahril said...

biawak lidah bercabang..
kalau dhab kat sini boleh gak makan..
tapi sanggup ke? hehee..
biawak kat perak tu patut salai aje..

manlaksam said...

Terima kasih kepada semua yang telah meninggalkan komen.