Tuesday, August 31, 2010

Skodeng Tunku.

Gelagat budak-budak Semantan Ulu semasa melawat Muzium Kemerdekaan di Melaka beberapa bulan yang lepas.
Hari ini mereka menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 53 di rumah masing-masing.
Esok ada sambutan kemerdekaan di sekolah.
MERDEKA.

12 comments:

Hanis MY said...

Salam merdeka Pak Man...

a kl citizen said...

bersungguh betul mereka menengoknya ya Pak Man

transformed housewife said...

baguhla budok2 tu minat nok tahu pasal sejaroh Msia.

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Salam Merdeka. Budak2 pun tau menghayati kemerdekaan...Alhamdulilah

Pak Man laksam said...

Hanis,
Salam MERDEKA......

Pak Man laksam said...

Kl,
Ya.....bersungguh benar......

Pak Man laksam said...

THW,
Budak-budak ni memang berminat.......tak pernah tengok....

Pak Man laksam said...

Ibu,
Salam MERDEKA.....

sally said...

Salam PM,
gitu lah budak2 sekarang, bole skodeng gambar je lah..Sally dulu dgr cerita dr arwah ayah..macam dengar siri radio 'Hari ini dalam sejarah'

Pak Man laksam said...

Sally,
Semoga mereka semua tak lupa sejarah.......MERDEKA.

naha said...

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Pak Man laksam said...

naha,
MERDEKA!!......