Friday, August 20, 2010

Penyembuh kepada segala penyakit.

Sewaktu usia muda, minum macam-macam jenis minuman. Bila usia dah bertambah, satu demi satu penyakit datang. Bagi orang-orang yang dah ada penyakit-penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, sakit urat, sakit lutut dan bermacam-macam lagi, sila cuba minum Habbatus Sauda'.
Sesungguhnya Habbatus Sauda' adalah penawar bagi segala penyakit kecuali mati.
Selamat mencuba.

18 comments:

pB said...

usoho keno ado

Pak Man laksam said...

pB,
Betul tu.........lepas tu barulah bertawakal.

Cikli said...

salam pakman,

nak habbatussauda' ke nak bermadu...hehe
salam Ramadhan pakman. maaf zahir batin.

transformed housewife said...

kena cubo ni. ambo kdg2 sakit lutut sbb dulu ligamen putus lps praktis taekwondo.

Pak Zawi said...

Pak Mae,
Pak Zawi dah cuba.

jebatahan said...

Ambo keno try nie... lo nie tubuh doh start sakit2 doh, lenguh- lenguh jah.

Pak Man laksam said...

Cikli,
Pak Man pun minta maaf juga.......

Pak Man laksam said...

THW,
Selamat mencuba..........

Pak Man laksam said...

Pak Zawi,
Macam mana? berkesan ke?.

Pak Man laksam said...

Jebat,
Kerja kuat sangat ko?........selamat berpuasa.

Umi Kalthum Ngah said...

Assalamualaikum warahmatullah,

Sdr. Pak Man,

Saya memang sudah lama mencuba Habbastus Sauda bermadu itu...tetapi jenama lain..di sekitar Parit Buntar dan Nibong Tebal ini, pembekalnya sahabat sekerja saya dahulu yang kini sudah bersara...

Memang bagus..Kita yang mahu terus berbakti, melakukan tugas menganjurkan kebaikan dan mencegah segala yang dilarang ini memang perlu menjaga kesihatan..moga Allah menerima segala amal baik kita...Amin...

Wasalam

Umi Kalthum Ngah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Umi Kalthum Ngah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
M. Ibrahim said...

Ada Sampel ke , tolong hantar ke kawe sebotol. Bulan posa elok Pak Man Sedakah, Besar tu yang di sana nanti. Amin ya raba alamin.

Pak Man laksam said...

Puan Umi Kalsom,
Semoga Allah memberkati segala usaha kita semua.......amin.

Pak Man laksam said...

Pok Him,
Ada jual di semua kedai ubat tradisonal. Tak kan lah di Kuantan tu tak ada.........cuba cari dulu, kalau tak ada baru ambo hantar.

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Habatus sauda mmg bagus, ada makan juga tp bukan jenama ni.hehehe.

Pak Man laksam said...

Ibu,
Apa-apa jenama pun boleh........