Thursday, August 19, 2010

Murtabak Abang Kasim....pon.....pon.

Idlan (naib juara Raja Lawak 3) ataupun lebih dikenali sebagai Abang Kasim ...pon...pon.. sekarang ni ada buka gerai murtabak di Bazar Ramadan Raub.
Dia berkongsi dengan Caca (salah seorang peserta Raja Lawak 3).
"Macam mana boleh sampai ke Raub?"
"Saya ikut Caca, isteri Caca orang Kg.Tok Machang, Raub".
"Sekarang ni kami menumpang rumah mertua Caca".
"Bila tak ada job, ini lah kerja saya ........Pak Cik kenal saya ke?".
"Kenal.........Pak Cik suka tengok rancangan Raja lawak".
Pak Man belilah murtabak nya.....harga nya RM3.00 sekeping.
Semoga Idlan dan Caca akan maju jaya dalam hidup. Ingat ......carilah rezeki yang halal.

8 comments:

endiem said...

tak tahu bila nak balik Raub, kalau tidak boleh jugak beli murtabak Abang kassim..

farra8979 said...

best x??

Pak Man laksam said...

endiem,
Kalau ada masa boleh la balik......

Pak Man laksam said...

farra8979,
Best..........tq.

hai said...

rugi la x rasa murtabak abg kassim..hehhe...tapi sebelum raja lawak dia mmg penebar roti...

transformed housewife said...

tak kenal pun sapa dia ni sbb tak pernah tengok Raja Lawak. Ambo buat murtabak sediri hr ni tapi guno kulit popiah.

Pak Man laksam said...

hai,
Selain dari berlawak, itu lah kemahiran yang dia ada.......

Pak Man laksam said...

THW,
Ooooooo....boleh juga macam tu ya......kreatif.....