Tuesday, July 27, 2010

Pohon Pitis.

Ada sesiapa tahu di mana ada jual anak benih pohon pitis?. Kalau ada tolong hubungi Pak Man , Pak Man bercadang nak buat kebun pohon pitis.
Kalau dapat dalam dua atau tiga pokok pun dah kira okay dah.......

14 comments:

pB said...

pB pun nok sepohon

Pak Man laksam said...

pB,
Kalau ada nanti, Pak Man bui lah sepohon.

Miss Izah Mohamed said...

pokok duit2 ke?? wakakka

Pak Man laksam said...

Miss Izah,
Kalau pokok duit-duit syiling atau duit-duit kertas okay lah.....kih3x.

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Kalau Pak man dah dapat benihnya nanti jangan lupa buat pagar elektrik ya.

Ibu dah tau mana nak cari benih pokok ni...


em... em... di bank. hehehhe

endiem said...

pokok gaharu ke?

Pak Zawi said...

Rumah ambo banyak pohon tu mari la ambik. Ambo jual RM1juta jah sepohon. Lepas beli kalu tak keluar duit takleh pulang balik deh? Kira nasib la. Hok ambo tanam jjadi.

ibrahimprl said...

pitis, pitis, pitis hak tu orang dok cari, Pak Man pun agak sama juga

Pak Man laksam said...

Ibu,
Kalau jumpa pokok ni, jangan tebang.......

Pak Man laksam said...

endiem,
Tak tahu nama.......kihkihkih.

Pak Man laksam said...

Pak Zawi,
Mahal tuuuu.......tok leh kurang ke?.

Pak Man laksam said...

Pok Him,
Kalau tak dok cash.....cek pun tak apa.

fiz mr.beloved said...

pokok pitih xde pak man tp pokok pisang emas ade la..mahu ke?

Pak Man laksam said...

fiz,
Pisang tak nak.....tapi emas boleh laaaa.....kihkihkih.