Thursday, July 15, 2010

Barang naik tengah malam........

Baru sebentar tadi Pak Man terima SMS dari seorang sahabat."Man , barang naik tengah malam ni".
Pak Man tak faham. Barang siapa yang nak naik tengah malam ni?. Kenapa pula dia beritahu aku?.
Pak Man call sahabat tersebut, oooooo..baru lah jelas, harga barang nak naik tengah malam ni.
Petrol, disel, gas dan gula akan naik harga tengah malam ini.
Terima kasih aje lah kerana kasi tahu, bro.
Pak Man malas nak fikir-fikir, nanti darah tinggi Pak Man pula yang naik.
Kepada orang yang jaga hal ehwal harga barang, Pak Man ucapkan TAHNIAH kerana telah berjaya menjalankan tugas......

15 comments:

fa*atip said...

mula2 sekali nak puji ni, cantik rumah baru Pak Man.

pasal barang naik, malas dah nak komen!!!!!!! (**ni tengah naik darah ni**)

PINATBATE said...

Salam Pakman

1 malaysia..!

PINATBATE said...

yer lah..makin ceria rumah baru cat orenje..
jangan marah Pakman..nanti naik darah tinggi..

hai said...

ni yg buat ramai org naik hangin!!!!hidup 1 malaysia...

Adigun said...

Ingat ke barang tu je naik tgah malam. rupanya byk lagi brg naik mlm2 ye Pak man

Pak Man laksam said...

faatip,
1. Tenkiu.
2. Jangan banyak fikir, buat tak tahu saja, baru darah tak naik.

Pak Man laksam said...

Pinat,
1. Tenkiu
2. Hidup 1 Malaysia

Pak Man laksam said...

hai,
Hidup 1 malaysia.........

Pak Man laksam said...

Adigun,
Hahahahaha....(sambil tutup mulut).

endiem said...

barang apa yang naik tengah malam?

pB said...

ha ha ha

"MULAN" said...

mereka di sana ber-satu malaysia untuk membantu rakyat malaysia..

adei.. adei..

Pak Man laksam said...

endiem,
Hehehe.......banyak barang yang naik......

Pak Man laksam said...

pB,
Kih....kih.....kih....

Pak Man laksam said...

MULAN,
Adussss.......adussshh...adoiiiii....