Sunday, July 11, 2010

Kunyit muda, kapur dan bulu ketiak.



Kunyit muda dan kapur adalah dua bahan yang boleh digunakan untuk mengelakkan bulu tumbuh di ketiak.

Caranya, ambil kunyit muda , celup dalam kapur dan sapu di ketiak anda.

Sebelum tu pastikan anda mencabut kesemua bulu ketiak anda.

Lakukan nya berulang-ulang kali. Insya Allah akan dapat hasil nya.

Bagi anak-anak muda, teruna atau pun dara yang belum tumbuh lagi bulu ketiak nya, boleh juga mencuba. Lakukannya beberapa kali, mudah-mudahan bulu ketiak tak akan tumbuh.

Selamat mencuba.

9 comments:

a kl citizen said...

baru tahu petua ni...

lina said...

x payah susah-susah pegi mengahbiskan duit cabut bulu ketiak kat salun kecantikan ek, Pak Man? :D

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Terima kasih kerana petua ini

Petua lama dari orang yg kurang lama...hihihi

sally said...

Salam PM,

ooooo..mcm tu rupanya..tenkiu for sharing.

Pak Man laksam said...

kl citizen,
Kita hanya berusaha........

Pak Man laksam said...

lina,
Walau bagaimana pun Allah yang menentukan segala nya.

Pak Man laksam said...

Ibu,
Cuba lah, kalau tak jadi jangan marah.

Pak Man laksam said...

Sally,
Sama-sama.........

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

wah..bagus petua ni pak man, nanti saya nak suh somi saya amalkan...supaya tak perlu la saya senget2 kepala dan juling2 mata mencabut bulu tiak somi saya...hehehe