Tuesday, February 2, 2010

Klinik Pergigian Bergerak Dong.

Sudah 3 hari dah Klinik Pergigian Bergerak ini datang ke SK Semantan Ulu. Terima kasih kami ucapkan. Dapat lah budak-budak ni buat pemeriksaan dan terima rawatan.
Semoga jasa anda semua akan mendapat balasan daripada Allah . Perkhidmatan anda amat kami hargai.

8 comments:

farouk said...

takutnya. teringat kali pertama jumpa doktor gigi.

Pak Man laksam said...

farouk,
Budak-budak biasa laaa.......macam-macam ragam ada.

endiem said...

mudahlah kalau nak cabut gigi. taklah pakai ikat dengan benang lagi.

lina said...

baguslah...

Pak Man laksam said...

endiem,
Hahaha....ikat dengan benang....kisah dulu-dulu tu.

lina,
Memang bagus......tq.

pB said...

kenapa perlu takut untuk berjumpa doktor gigi ????

doktor gigi lonni mudo mudo

hik hik hik

AZANI said...

salam pakman
ingat kali pertama cek gigi kat klinik sekolah...ketaq lutut poasal kena gempak kat kawan...bila tengok jarum macam nak pengsan...

Pak Man laksam said...

pB,
Budak-budak ni memang takut. Mungkin ini pengalaman pertama mereka.

AZANI,
Kawan-kawan ni memang suka menyakat.......