Wednesday, October 28, 2009

Tahniah untuk Sang Kijang.

Tahniah kerana memenangi perlawanan pertama separuh akhir Piala Malaysia. Pak Man harap pasukan ni akan berjaya ke final dan dapat bawa balik Piala Malaysia ke Kota Bharu. Main molek-molek, kawal perasaan marah, sentiasa senyum.....InsyaAllah akan ada ganjaran nya. Gambar di atas tu Pak Man copy dari blog Sekilas Pandang.
Berita lanjut boleh baca di sini.

5 comments:

Abiey69 said...

abiey sedih.. nak g tengok tiket habis...
nak beli ngan ulat RM45. hu hu hu
apa-apa pun kelate menang

pB said...

tahniahhh

teringin gak nok tengok Klate menae Pialo Me'sia

Pak Man laksam said...

Abiey,
Dengar kata KAFA ada sediakan layar besar di luar stadium. Oooo...dasatttt.

Pak Man laksam said...

pB,
Betul tu...Pok Mae rasa semua oghe Klate teringin. Maklum lah tak pernah menang.Harap-harap tahun n i dapat lah.....

GombakRock said...

salam pak man,
lama tak singgah...harap pak man sihat walafiat...tahniah diucapkan diatas kejayaan pasukan kelate layak ke semi piala malaysia...pasukan saya dah tersungkur kat kuala terengganu...
saya harap final tahun ni ganu vs kelate...konfem bergegar stadium bukit jalil..haha..kalau kelate masuk final saya akan pegi ke stadium sebab dah janji dgn member saya oghe kelate..lagipun saya suka tgk detik2 bersejarah nih...haha