Monday, October 5, 2009

Sekiranya ada yang berhajat nak ke Kota Bharu.....

Kepada tuan-tuan dan puan-puan para pembaca blog Pak Man yang dihormati sekalian,
sekiranya anda berhajat nak bercuti atau berurusan di Kota Bharu, suka Pak Man mencadangkan satu tempat penginapan yang begitu selesa dan berpatutan harga nya untuk anda sekeluarga.
Apartment ini kepunyaan kawan Pak Man.
Butir-butir lanjut adalah seperti di bawah.

Kelantan Trade Center Apartment
-Rate : RM140-00/night
-Able to accomodate 4 persons
-Flexible Check-in and check-out time(subject to availblelity)
-Location: Kelantan Trade Center-Town center,Kota Bharu Kelantan and close to Specialist Hospital,Stadium and Foodcourt.
-Walking distance to the most attractive shopping area such as Pasar Siti Khatijah,Bazar Buluh Kubu,Bazar Tengku Anis and Kota Bharu Trade Center.
-Furnished with Twin and single bed plus sleeping bed,mini bar refrigerator,Air-cond,Iron,DIY beverage,Cutlery,Kettle,Fan,Hot water shower,Kitchen,Dining Table for 2 persons,Access card at the main entrance,24 hours security and attractive lobbyParking
- AmpleFor Reservation: Hajjah Noriah 012-3580004/012-3456513/09-7438070

20 comments:

silversarina said...

kalau ke sana nak juga kami menginap di situ. Terimakasih berkongsi maklumat.

FIRZA said...

betul2 berguna ni pak man....tq pak man....bekalan tahun depannnn....hehehehe....

manlaksam said...

Silversarina,
Sama-sama...Pak man tolong kawan.
Mudah-mudahan ianya akan maju dan terus maju.

FIRZA,
Sama-sama.....
Bila-bila masa pun boleh. Jangan lupa nombor tu...

hai said...

tq pak man..baik punya info....aritu gi kelantan dok tercangak2 tak tau nak check in kat ner..sebab suma hotel penuh!!!
camni kan boleh buat tempahan dulu...!!!toche..toche...

manlaksam said...

hai,
Sama-sama....
tolong-menolong amalan yang mulia.Jangan lupa nombor tu....

lina said...

Boleh lah simpan dalam buku, manalah tau nanti bila kami nak bercuti ke sana.

Cantik nampak bilik tu.

hani@debumelukut said...

kita hok duk kelate pun tak tau..tq sekurang2 nya boleh kongsi maklumat dgn kekawan yg ingin berkunjung..

abu muaz said...

comel ni pok man. Berapa persen dapat ni?

PINATBATE said...

tq Pak man...

manlaksam said...

lina,
Betul tu....tahun ni beraya di Jepun. Tahun depan gi lah pulak beraya di Kota Bharu.

hani,
Tolong sebarkan kepada kawan-kawan.....Pak Man dahulukan dengan ucapan terima kasih.

manlaksam said...

abu muaz,
Memang comel......tak ada persen....tolong kawan saja.

Pinat,
Sama-sama.....welkam!
Pinat dah pergi KB tahun lepas kan?
Tapi tahun ni kalau nak pergi lagi, molek benar tu. Boleh makan nasi tumpang!.

adanz said...

huhuhu tak penah lagi jumpa hotel jenis kaler2 mcm ni, sumer kaler suram jer... yg ni mula2 tgk pun dah menyamankan....

eiyda said...

bagus ni pak man..cantik & selesa nampak apartment tu..nanti boleh rekomen kt saudara n kawan2 ni..

manlaksam said...

adanz,
Betul tu....nyamannnnn!
Boleh cuba lah sekali atau tolong sampaikan info ni kepada keluarga dan kawan-kawan.

eiyda,
Tolong buat promosi kepada kawan-kawan di Dubai tu.
Macam mana beraya di sana?.
Nampak dalam gambar meriah......
Sudah tentu lah meriah kan?.

Zaitun said...

Salam Pak Man,

Bagus juga pak Man bagi info kami memang selalu cuti2 Malaysia, terima kasih.

manlaksam said...

Zaitun,
Sama-sama......kalau ke KB sudi-sudi kan lah singgah.
Tuan nya tu Pak Haji dan Mak Aji , orang baik.

pB said...

cantik lahhhhh

manlaksam said...

pB,
Tenkiuuuuu....

rauhunt said...

Lawa, mcm bilik pengantin pulak. Lagi satu saya rasa ramai penyokong Hijau Putih yg suka tempat ni :p

p/s: tp bakpa TV kecik ..kena tukar LCD doh tu

manlaksam said...

Rauhan,
Hahahaha....tak semestinya orang hijau jah...orang biru pun boleh.
Nok TV LCD ya?. Nanti Pok Man ghoyak ko Mok Aji suruh dia tukar.