Wednesday, June 30, 2010

Jabulani

Ramai penjaga gol di Piala Dunia menghadapi masalah untuk menangkap Jabulani ini. Khabarnya bola ini adalah lain sikit daripada bola-bola yang selalu mereka gunakan sebelum ini. Jabulani ini katanya terbang tak berapa laju, tapi nampak macam laju. Mereka sukar nak mengagak. Itu lah sebab nya ramai penjaga gol yang terlepas bola semasa menangkap nya.
Nampak macam kesilapan bodoh yang tak sepatut nya berlaku. Paling malang sekali adalah penjaga gol England.

5 comments:

mamayaya said...

Oooo..mcm tu ka PM .. salah bola la niiii..hehe

Pak Man laksam said...

mamayaya,
Orang yang kalah lah yang banyak komplen....hehehe.

Webmaster@Echam said...

Pada saya kalo diorang rase bola ni banyak poblem nape tak berlatih guna bola ni betul2. Padahal bola ni dh diperkenalkan awal lagi sblm WC start. Mcm pak man cakaplah, yang kalah je komplen bola ni problem... hehheheh

Pak Man laksam said...

Echam,
Biasa lah tu.....manusia.

catz_mafia said...

Cikgu Man,
Rasanya faktor corak bola pun ada kena mengena juga.. sape yg design bola ni ek.. pandai tul wat trick.. hehe

(Cikgu seni cakap dari sudut seni je la.. part jisim bola ni out.. hehe)