Monday, June 14, 2010

Today no roti canai.

Pagi tadi Pak Man nak beli sarapan pagi di sebuah kedai makan dekat dengan rumah. Nasi berlauk saja yang ada , roti canai belum ada lagi. Tukang tebarnya belum bangun lagi. Malam tadi tengok bola (cawan dunia).
Sekarang ni Pak Man berada di Kelantan. Kota Bharu sesak......susah nak masuk bandar. Tok leh nak makan angin dalam bandar, kena balik Bachok makan angin tepi pantai.

4 comments:

a kl citizen said...

Orang banyak balik bercuti lah tu ke KB.
Tukang buat roti canai tu pun bercuti jugak ya?
Kat KL ni mamak jarang bercuti... roti canai ada je setiap hari pagi sampai ke malam...

nj said...

Pak Man..
selalu gak Norma frust kalau satu-satu kedai makan yg kita suka tu tutup atau habis makanan...sanggup tak beli kedai lain...balik rumah..masak sendiri...

Pak Man laksam said...

kl citizen,
Betul tu, terima kasih........

Pak Man laksam said...

nj,
Macam-macam........
terima kasih banyak-banyak.