Tuesday, March 16, 2010

Kaki 'skodeng'.

Beberapa minggu yang lalu, kami sekeluarga turun ke sungai, mandi-manda sambil kutip batu-batu sungai untuk kolam ikan. Dalam pada kami semua seronok bermain air, ternampak kelibat sesuatu(lembaga) di atas tebing. Bukan binatang.....mungkin 'Mat Skodeng'. Gambar di atas tu adalah anak Pak Man , bukan Mat Skodeng...........jangan salah faham pulak.
Pak man sempat ambil gambar. Macam ni lah rupa nya 'Mat Skodeng' itu. Bila lah kamu nak pencen dan insaf wahai Mat Skodeng.

18 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

len aklai amek la gambo awek tgh mandi.. hehehe

meera^da cute..*_* said...

adehhh.....begitu rupanye muke kaki skodeng....comel2...xjadi nak cepukk

aintsuperwoman said...

betul ke mat skodeng tu? eeeeeee....

nj said...

Pak Man...
gambar apa tu? orang ke? Takut tengok!

Pak Man laksam said...

Angelo,
Hahaha.....tak bolehhhh.....

Pak Man laksam said...

Meera,
Terima kasih kerana sudi singgah.

Pak Man laksam said...

ASW,
Entah laaa........

Pak Man laksam said...

nj,
Kalau tidak orang mungkin hhhhhh.....

temp. housewife said...

wat saspen POk Mae nih.

KR 31 A.K.A Zabri said...

wah.... bahaya ni Pak Man

cikgu_math said...

gapo tu pok mae

endiem said...

macam burung nuri je?

Anonymous said...

apekebenda tu?

Pak Man laksam said...

THW,
Suspennnnn......

Pak Man laksam said...

Zabri,
Memang bahaya.

Pak Man laksam said...

Cikgu math,
Tak tahu lah.......

Pak Man laksam said...

endiem,
Pun ada gaya juga.....

Pak Man laksam said...

Anon.....,
Entah laaaa.......