Monday, March 1, 2010

Balaci

Pemimpin politik Islam yang setuju dengan cadangan pemimpin bukan Islam dalam kes Perarakan Malidur Rasul dikatakan menjadi 'balaci'. Itu kata salah seorang ahli politik dalam blog beliau.
Dalam tahun 2003, 2004, dan 2005......menurut sumber daripada seorang kawan yang menetap di P.Pinang, tak ada pun perarakan Malidur Rasul di sana.
Jadi dia nak tanya.....siapa pula yang menjadi 'balaci' pada waktu itu?.

6 comments:

adanz said...
This comment has been removed by the author.
adanz said...

ore terdesok lagu ni la pokme, sebenarnya mereka lebih terdahulu jadi "balaci" pah tu nok tuduh ore lain pulop balaci...

endiem said...

pelik jugak ye?

MULAN said...

heran.. heran kan..

Pak Man laksam said...

adanz,
Tenkiu........

endiem,
Tenkiu.......

MULAN,
Tenkiu......

AZANI said...

salam pakman
pp dah lama terlepas....cuma deme tak sedar...dulu dap, lepas tu gerakan.dari kes surau dijelutung sekitar 80 an......
yang lain ni pun tak lama pun terlepas gayanya,tinggal kelantan je..