Saturday, December 19, 2009

Di bukit dan di pantai.

Pantai Irama, Bachok. Waktu ni Pak Man ada di sana. Gambar dari blog Siputturbos(tq.)

Ini adalah hasil perkebunan Pak Man di depan rumah yang terletak di bukit............kalau ada rezeki, tak lama lagi makan jeruk kedondong lah.


Ini pula gambar-gambar sekitar Pantai Irama, Bachok. Pak Man ambil dari blog 'Siputurbos'.



Kamera Siputurbo canggih......kalau ambil guna kamera Pak Man, entah lah jadi macam mana gambar nya.


Pak Man suka makan colek nih...sebab tu lah gambar ni Pak Man tunjuk dua kali.

Terima kasih kepada 'siputurbos.blogspot.com'.




9 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

tak pernah lagi sampai kat pantai ni...

lina said...

Pak Man,
Bolehlah order jeruk kedondong lepas ni. :)

Pak Man laksam said...

KL citizen,
Kalau ada masa, datang lah . (promosi lah pulak!)

M. Ibrahim said...

Cikgu Man kat Kuantan rasanya ada juga colek tu, kat Tanjung Lumpur dan nama kedainya Pok Su , dan satu lagi Mak Su, "Kawel" boleh belanja kalau sudi. Tapi jgn lupa phone dulu

faraulah said...

Pak Man,

Rindu pada Pantai Irama, harap2 tahun ni xder 'korban' nyawa lagi di Pantai Irama.

Neeza Shahril said...

dulu pernah pergi.. masa kecik..
dah besar ni, tak pergi dah..

Pak Man laksam said...

lina,
Hehehe...bolehhhh.

M.Ibrahim,
Nanati ambo call demo...

Pak Man laksam said...

faraulah,
Terima kaseh......

Neeza,
Terima kaseh...datang lagi!.

pakmat said...

..pakman, tak betul alamat tu..saya tak dapat nak layari blog siputurbos.blogspot.com