Thursday, December 31, 2009

Apa masalah sebenar nya?


Ini adalah pemandangan di bandar Raub. Bangunan tersebut katanya sebuah stesen bas, tapi sampai sekarang masih belum beroperasi lagi.
Katanya khas untuk bas ekspress sahaja. Tak kisah lah, janji ianya digunakan. Jangan jadi gajah putih sudah lah. Kalau Pak Man salah harap maaf lah, kerana Pak Man ni orang kampung, sekali-sekala saja keluar ke bandar.
Kos nya pun tentu mahal kan........
Setiap kali lalu kawasan ini, hati ini selalu tertanya-tanya, "Bangunan ni dah lama siap, bila lagi nak beroperasi?. Apa masalah sebenar nya?".
Lagi 2 hari tahun 2010 dah nak sampai, ke nak tunggu 2011?.

11 comments:

zella said...

hehhe..
panggil je tv3...
sure cepat2 dorang buka...
hhehehe

morriss said...

x dapat cf lg kot..

dayah aziz said...

raub??
tak pnah jmpe pon dulu..
mane tak nya last g 2005...
hahahahaha
raub dh maju...tahniah!

AZANI said...

salam pakman,
gamaknya lepas banyak bangunan retak dan runtuh, syarat kelulusan cof makin ketat...agaknya lah..

mother of two said...

bila masa wujudnya stesen bas baru nie? hehhe org raub pun tak perasan nmpk sungguh dah lama tak jenguk kawasan jajahan...bilaler nak beroperasi nanti sultan pahang murka kang...

silversarina said...

sayang dah lama siap tapi masih belum digunakan ... harap dibuka 2010 nanti .

Pak Man laksam said...

zella,
Idea tu ok juga.......tq.

morriss,
Mungkin juga lah kot......tq.

Pak Man laksam said...

dayah aziz,
2005 - dah lama tu......

Azani,
Mungkin juga........

Pak Man laksam said...

Shiela,
Balik cuti sekejap sangat......tak sempat nak pusing-pusing bandar Raub.

Silversarina,
Harap cepat-cepat lah dibuka.....senang sikit orang kampung.

M. Ibrahim said...

Kat mana tu, aku pun tak tahu, mungkin stesyen untuk lori sampah kot. Elok bagi kat MDR jadi stor.

Anonymous said...

hahaha.. keh tau.. belakang ten ten