Monday, September 14, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Pak Man nak ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri' kepada semua pengunjung-pengunjung blog ini. Pak Man menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada semua sekiranya ada yang tersinggung dengan apa yang pernah Pak Man tulis sepanjang tempoh 'berblog'.

Sepanjang minggu ini Pak Man akan sibuk menguruskan hal anak-anak dan keluarga. Sekira nya komen-komen yang anda semua tinggalkan tidak berbalas, harap maaf.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin.

21 comments:

endiem said...

selamat hari raya jugak

mother of two said...

pakman,
kalau ada kelapangan nanti bolehlah beraya ke rumah saya...tak pun sy gi rumah pakman..:)

anyway...selamat hari raya dan maaf zahir batin

Akmal said...

awalnya pakman? huhuhu... :D
selamat hari raya.

faraulah said...

Selamat Hari Raya utk Pak Man dan Keluarga juga..

Xbalik Bachok ke raya ni??

Saya balik malam raya..hwaaa!

Achu Tra said...

pok mae..selamat hari rayo!! rayo mano?? terlebih tekughe mitok maaf bbanyok!!

silversarina said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT PAKMAN SEISI KELUARGA. MAAF ZAHIR BATIN.

SEMOGA CERIA DI HARI LEBARAN.

Hanis MY said...

Salam Pak Man..Selamat Hari Raya Aidilfirtri..maafkan segala salah silap terkasar bahasa..sedap napok sekkut to..Pak Man buat ko?

pB said...

pB mitok maaf kalau ado komen komen pB hok penoh buat Pok Mae jauhhati ....

Zaki said...

Selamat Hari Raya juga dari kawe....maaf zahir bathin. Kalu balik kg jumpo kawan2 hok kenal kawe tu kirim salam retek.

gambar biskut tu kad raya demo kah?

nj said...

Pak Man...
Salam Aidilfitri juga buat Pak Man sekeluarga...kalau dapat pos sebalang kuih tart tu ke Jubail ni best jugak tu!... :)

eiyda said...

Amboi sedapnya biskut tart tu pak man!!
selamat hari raya dan maaf zahir batin dr saya juga buat pak man sekeluarga..:)

abu muaz said...

Salam aidil fitri buat keluarga pak man.

Anonymous said...

Assalamualaikum.
Best baca blog pak man. Jika lapang, jemputlah datang ke blog
http://akak-akak.blogspot.com
Selamat menyambut Hari Raya Aidil Fitri.

Pp said...

selamat hari raya untuk pakman sekeluarga...

:-)

Pp

manlaksam said...

andiem,
Terima kasih.......

Shiela,
Nampaknya kita ni berselisih jalan, hari raya pertama Pak Man di Raub, Ma'ju di Kelantan.
Hari raya kedua Pak Man balik Kelantan Ma'ju balik Raub.

manlaksam said...

Akmal,
Terima kasih.....

faraulah,
Pak man balik raya kedua.

manlaksam said...

Achu Tra,
Ambo pun seghupo jugok lah.....

Silversarina,
Begitu juga lah untuk anda sekeluarga.

manlaksam said...

Hanis MY,
Pok Mae pun sama jugak lah mintak maaf deh.

pB,
Pok Mae pun mintak maaf jugak dengan pB.

manlaksam said...

Zaki,
Kawe pun samo lah.......

nj,
Sama lah kita......biskut tu dah tinggal gambar dah.

manlaksam said...

eiyda,
Terima kasih...

abu muaz,
Terima kasih....

manlaksam said...

Sahabat,
Kenapa tak dok nama?
InsyaAllah Pak man akan jenguk ke sana.

PP,
Terima kasih banyak-banyak lah PP.
Begitu juga lah ucapan Pak Man untuk PP sekeluarga.