Monday, February 14, 2011

Gotong-royong bersih rumah dalam hutan.

Semalam, Ahad 13 Feb kami sekeluarga bergotong-royong membersih kawasan rumah yang telah lama terbiar.
Baiki pagar yang telah digunting oleh budak jahat yang masuk melawat kawasan rumah semasa Pak man berada di Mekah .
Untuk pengetahuan mereka semua, tak ada apa yang berharga dalam rumah ini. Tak payah lah nak cuba-cuba masuk. Buat penat je............

12 comments:

lina said...

Jangan budak2 tu buat benda tak senonoh dalam rumah PM pulak. :(

sally said...

Cantik kwsn rumah ni..damai..

AZANI said...

salam pak man
tak usah kan di pinggir hutan, rumah kosong yang tuannya belum masuk kat taman saya ni pun kena kerjakan, habis aluminium,tingkap dan pintu orang tu...

faraulah said...

Rumah Pak Man ke?

suka sangat kalau dapat rumah di kaki bukit

nj said...

Pak Man
Rumah Pak Man ke? Seronok dapat tinggal di pinggir hutan macam tu...privacy dan tenang...

Pak Man laksam said...

Lina,
Setakat hari ni belum ada lagi lah.....Alhamdulillah.

Pak Man laksam said...

Sally,
Memang sunyi. Dalam hutan . Kena mendaki sikit. Tak ada jiran.

Pak Man laksam said...

Azani,
Sudah dua kali kena pecah......sekarang ni tak ada apa dah yang tinggal.Pak man tak simpan barang berharga(memang tak ada pun...)

Pak Man laksam said...

faraulah,
Rumah orang rumah..........

Pak Man laksam said...

nj,
Memang tenang dan dingin tapi serammmmm. Tak ada jiran.

M. Ibrahim said...

Home Stay tu..Berapa sewa satu malam.?

Pak Man laksam said...

Pok Him,
Hehehe........macam-macam lah demo nih......