Monday, January 3, 2011

Hari Pertama Sekolah, hujan dari malam sampai ke tengah hari

Nasib baik tak banjir , kalau tidak tak dapat lah budak-budak nak gi sekolah.
Murid tahun 1 hanya seorang sahaja.
Selamat Tahun Baru kepada semua.

23 comments:

endiem said...

selamat bersekolah..

SedapSnack Crew said...

Salam Hj
Murid tahun 1 sorang je? Biar betul.Kesian budak tu...tak ada kawan.

MULAN said...

tak pe sorang pon.. janji masuk sekolah.. tuntut lah ilmu sedaya mungkin..

faraulah said...

Selamat Mengajar Pak Man...

teringat semasa lawatan saya ke perkampungan orang asli Post Hendrop sekitar tahun 2001, dalam satu kelas...ada 3 kelas yang sedang belajar

SKM -sekolah Kurang Murid (betul tak?)

Cikli said...

salam pakman,

kalau sorang, elok cikgu saja pi rumah budak tu..

boleh mengajar sambil makan ubi rebus cicoh nyior atas jemore.

lina said...

Selamat bersekolah utk murid2 SK Semantan Ulu. Tak lupa, selamat mengajar cikgu-cikgu. :)

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Selamat mengajar w/pun murid tahun 1 seorg je, cikgu-cikgu kena mengajar juga. Tak gitu Pak Man

PINATBATE said...

Selamat mengajar Pak Man..tahun baru semangat baru

Pak Man laksam said...

ENDIEM,
Selamat tahun baru.....tq.

Pak Man laksam said...
This comment has been removed by the author.
Pak Man laksam said...

Sedap snack krew,
Betul........dia berkawan lah dengan budak tahun 2. Dalam kelas kawan dengan cikgu.

Pak Man laksam said...

Mulan ,
Betul tu.....tq.

Mother of Two said...

salam pakman,
sorang jer?? mungkin yg lain tak masuk skolah lagi sbb hujan agaknya.
em.....weekend nie nak balik sana jap.

sally said...

Salam PM,

selamat kembali bertugas..

memoriku said...

kalaulah sy tgal dikaw mcm sek pm teringin sgt nak merasa pengalaman d sek mcm ni.hari2 dok menghitung saat2 nak pencen dgn pelbagai kerenah pentadbir n arahan kementerian yg memeningkan kepala.

Pak Man laksam said...

faraulah,
Ya betul....SKM = Sekolah kurang murid.
Nasib baik gaji cikgu tak kurang.

Pak Man laksam said...

Cikli,
Kalau boleh buat macam tu, best juga tu.........

Pak Man laksam said...

lina,
Terima kasih banyak-banyak........

Pak Man laksam said...

Ibu,
Betul tu.......tanggung jawab tu....

Pak Man laksam said...

Pinat,
Tq......Selamat mengajar juga untuk cikgu pinat.

Pak Man laksam said...

Shiela MOT,
Kalau ada masa, jemputlah ke Semantan Ulu. Ma'ju apa khabar?.

Pak Man laksam said...

sally,
Tq......selamat mengajar juga untuk cikgu.

Pak Man laksam said...

memoriku,
Sabarrrrr......tarik nafasssss.....hembusssss.