Wednesday, January 5, 2011

Zaman barang naik.

Hari ini minyak naik lagi 10 Sen.
Bukan nak bersungut, tapi saja nak royat cerita............
Sudah menjadi lumrah dunia, barang-barang semua nya naik harga.
Terima lah seadanya.............

11 comments:

Hanis MY said...

Salam Pak Man, naik lagi ye huhu. Kat sini pun naik jugak....

Pak Man laksam said...

Hanis MY,
Nak buat guano dah adat dunia.....

endiem said...

bukan minyak je naik.. benda lain pun ikut naik juga..

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man


Rakyat didahulukan, pencapaian diutamankan...

faraulah said...

Salam..

Pak Man, terasa sangat...tambahan pulak tinggal kat KL, setakat ini oksigen jer masih free kat sini

Cikli said...

petrol tak baik untuk kesihatan

Pak Man laksam said...

Endiem,
Hanya garam saja yang masih belum naik harga.

Pak Man laksam said...

Ibu,
Keperluan rakyat dinaik dahulukan harganya, pencapaian koperat(kroni) diutamakan.

Pak Man laksam said...

faraulah,
Nasib baik ada lagi yang free.......

Pak Man laksam said...

Cikli,
Hahahahaha........nakal sungguh!

Telaga Emas said...

harga x naik sebenarnya pakman...tapi duit kita yang dah x bernilai...dimamah inflasi...sekadar pandangan saya...