Tuesday, December 28, 2010

Pancaran Laser - Mat Indon yang mulakan dulu.

Gambar dari Kosmo Online. Ini adalah penjaga gol Malaysia, Sarbinee Alawie semasa Malaysia tewas 1 - 5 kepada Indonesia dalam pusingan awal di Jakarta dahulu.
Tengok lah warna hijau dalam bulatan di muka Sarbinee. Pancaran apa kah itu? Apa lagi.....pancaran laser lah. Mat Indon dah lama dah guna taktik jahat ini.
Bila orang suluh balik ke muka penjaga gol mereka, mula lah mereka bising........(mungkin juga Mat Indon yang buat kerja ini di KL kerana orang kita baik-baik belaka).
Dulu masa kita tewas 1 - 5 kita terima saja. Dah kalah tu kalah lah. Jangan nak salah kan orang lain.
Salahkan lah diri sendiri yang tak tahu main bola sepak.

10 comments:

transformed housewife said...

gege jugok pasal laser ni sampai baloh di twitter.

Pak Man laksam said...

THW,
Alasan orang yang kalah ......macam-macam.
Susah lawan bola dengan orang yang tak cerdik ni.

cikgu_math said...

betul tu... alasan macam-macam, guna bomohlah, laser la.. padahal dia orang tak tahu main.. he..he..

Fid said...

sekali sekala rasa macam nak isolate je daripada mereka ituuuu

Cikli said...

pakman,

ambik je pengacara melodi guna mulut laser lawan mereka ni...

Pak Man laksam said...

Cikgu math,
Dia perasan bagus.......

Pak Man laksam said...

Fid,
Manusia dalam dunia ini bermacam ragam. Ada yang bagus dan ada yang teruk. Kalau boleh kita tak nak jumpa dengan yang teruk.......

Pak Man laksam said...

Cikli,
Good idea......hahaha.

MULAN said...

alaaa... dah kalah camtu laaa...

Pak Man laksam said...

Mulan,
Betul tu.....tq.