Wednesday, December 8, 2010

Assalamualaikum semua!....Pak Man dah kembali.

Alhamdulillah....syukur . Pak Man selamat pergi dan selamat kembali.
Terima kasih banyak-banyak diucapkan kepada semua yang telah mendoakan kebaikan dan keselamatan untuk Pak Man dan isteri.
Selamat sampai ke tanah air pada 6.05 pagi 6 Disember 2010. Tapi ada sikit masalah. Tuan nya saja yang sampai, beg-beg nya tak sampai. Entah bila beg-beg tu akan sampai tak tahu lah. Harap-harap dalam masa dua atau tiga hari lagi sampai lah tu.
Insya Allah ada cerita-cerita dari sana akan menyusul selepas ini. Harap ada lah orang yang sudi menjenguk ke blog Pak Man ni.
Sekian dulu buat sementara waktu. Pak Man nak berehat dulu.......Assalamualaikum.

17 comments:

sally said...

Salam Pak Hj Man,

alhamdulillah PHM dan isteri dah selamat tiba d tanah air..rehatlah PHM.

PINATBATE said...

Assalamualaikum Pak Haji Man,
selamat pulang ke tanah air,semuga terus bersabar dengan ujian.Saya tunggu cerita-cerita dari Makkah..:)

Cikli said...

Salam Pak haji,

Semoga banyak cerita dari tanah suci yang sudi pak haji kongsikan.

faraulah said...

Salam.

Kalu kat Bachok, ore Panggil
"Tok Haji" :D

Alhamdulillah...xsabar nak dengar cerita dari Tok Haji PakMan :D

Pak Man laksam said...

Sally,
Terima kasih banyak-banyak. Tak sangka masih ada lagi orang yang ingat dengan blog Pak Man ni.
(terharu).......
PHM + Persatuan Hoki Malaysia...hehehe.

Pak Man laksam said...

Pinat,
Terima kasih.......
Pak Man dah doakan untuk semua kawan-kawan blogger supaya dipercepatkan panggilan ke Tanah Suci.

Pak Man laksam said...

Cikli,
Terima kasih.......
Insya Allah akan ada lah tu nanti.

Pak Man laksam said...

faraulah,
Terima kasih........
Ada ........Insya Allah. Nanti Pak Man cerita kan. Semoga dapat dijadikan panduan kepada orang lain.

zany said...

Salam Pak haji

Alhamdulillah.

Pak Man laksam said...

zany,
Terima kasih..........

transformed housewife said...

Alhamdulillah. Keno panggil PM TOk AJi PM la loni. :D

Pak Man laksam said...

THW,
Tk kerana sudi singgah sini.......

Fid said...

selamat sudah Alhamdulillah

Ibu Sayang said...

Assalamualaikum....Tuan Haji Pak Man

Abiey69 said...

Selamat Tn. Hj... al-hamdulillah..

Pak Man laksam said...

Fid, Ibu, Abiey,
Terima kasih.............

Janna Wan Muhammad said...

selamat kembali Pak man...semoga Pakman sihat la hendaknyer